Makijaż świąteczny - mieniący się granat i srebro + życzenia

Cześć!

Przychodzę do Was z ostatnim postem tuż przed wigilią i świętami. Chciałam Wam zaprezentować mocny makijaż świąteczny. Kolo srebrny z MUR odzwierciedla słynne folie do powiek. Do tego pięknie mieniący granat i odrobina czerni. Nie mogło się obyć bez kreski. Delikatnie twarz podkreślona bronzerem + Carmex. Żeby było ciekawiej dziś makijaż na mojej UKOCHANEJ SIOSTRZE i zarazem modelce. :) Dziś totalnie jestem bez makijażu, porządki zrobiłam. Zapraszam na zdjęcia!

Ps. W roli fotografa tym razem ja. 


W świetle dziennym.



W świetle sztucznym, jak widać pięknie się mieni, więc też to dobra opcja na makijaż karnawałowy. 


i w okularkach



Podoba się Wam?

Makijaż wykonany cieniami z palety Makeup Revolution
EYES LIKE ANGELES 



Kochani z okazji świąt życzę Wam wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń, zdrowia i czego tylko pragniecie! :)

Mam jeszcze dla Was góralskie życzenia, które możecie usłyszeć u mnie na Podhalu;

Na scynście, na zdrowie, na to Boze Narodzenie, na tyn Nowy Rok!
Sypnym po wos owsa ziorkiym, z nadchodzoncym nowym rokiem.
Niek z ziorka rośnie miarka, za koździutkim siywcy krokiem.
Zebyście mieli chleba, kielo wom trzeba,
Zebyście mieli cielicek, jako w lesie jedlicek.
Zebyście mieli owiecek, kielo w kopcu mrowiecek.
Zebyście mieli wołków, kielo w płocie kołków.
Zeby były konie zbrojne, zeby było krowy dojne.
Zeby były hrube kłosy, coby nik nie chodziył bosy.
Zeby sie chowały dzieciontka, cielontka i prosiontka.
Zebyście byli weseli, jako w niebie janieli.






WESOŁYCH ŚWIĄT! :*


Komentarze

  1. W okularach też makijaż ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też noszę codziennie okulary i każdy makijaż, który Wam pokazuję mam, gdy je noszę. Nie ma co się ograniczać!

      Dziękuję. ;) Wesołych Świąt!

      Usuń
  2. A mnie właśnie te okulary wkurzają :( Nieraz się tak "napocę" żeby zrobić piękny makijaż i co z tego? Jak mam wrażenie,że okulary wszystko zasłaniają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co chodzi. Mam tak samo grube oprawki jak moja siostra tylko w innym kolorze. Pomimo, że sporo mi zasłaniają okulary to przecież przy zamykaniu oka, widać na powiece makijaż. ;) Jakoś się nad tym nie rozżalam, a dostaję komplementy. Czyli? Jednak widać i cały trud nie idzie na marne. U Ciebie na pewno też tak jest.

      Usuń
  3. Ładny makijaż. Wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentuje się ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty