Makijaż dla... Zielonych oczu

Hej! :)
Kontynuując serię "Makijaż dla.." zrobiłam makijaż dla zielonookich. Mam nie wyraźnie zdjęcia, gdyż mi się spieszyło. Kolory użyte to stare złoto, róże i fiolety. :) Mimo, że użyłam takich odcieni to bardziej dzienny makijaż. Nie raz malowałam multum fioletowych makijaży i znów miałam ochotę, ale stwierdziłam, że coś pomieszam. :) Moja tęczówka jest niebiesko-zielona, morska, ale w dowodzie mam "niebieskie", zauważcie, że te kolory wydobywają moją zieleń oka.






Rzęsy Baby Demi Ardell
Pomada do brwi Freedom Makeup
Eyeliner Golden Rose

Komentarze

  1. Lubię od czasu do czasu róż na powiekach :), u mnie tęczówka zmienia się zależnie od pogody :).

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakaś propozycja dla oczu zielono-piwnych (bo ja mam ni to zielone, ni to piwne, zupełnie nijakie:),

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty