Fioletowy piątek. ;)

Wczoraj u mnie zagościły dwa odcienie fioletu z jasnym kącikiem oka oraz granatem na dolnej powiece do połowy oka. 







Wczoraj był taki upał, że nie miałam ochoty nawet nakładać dużo kosmetyków. 



Jeżeli ktoś by się zastanawiał dlaczego na zdjęciach czasami moje oczy są koloru bardziej zielonego, a innym razem niebieskiego to chciałam powiadomić, że są niebieskozielone i zależy od światła jaki odcień wyjdzie. 

Użyte kosmetyki

Oczy
Paletka Makeup Revolution "Hot Smoked"
Tusz  Astor "Seduction Code"
Na cienie pod oczami Kobo "Modeling Illuminator" nr 101

Twarz
"BB Cream Sensitive Skin" Garnier


Pozdrawiam ! :) 



Komentarze

  1. Nawet tak małą ilością kosmetyków, stworzyłaś świetny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny makijaż, podoba mi się:) zresztą jesteś ładną dziewczyną więc we wszystkim Ci ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauroczył mnie fiolecik :)

    Ładnie w nim wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo świeżo! :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty