Pomijając dziś makijaż - WSPOMNIENIE, czerwiec VagNYSA 2014.

VagNysa 2014 - impreza samochodowa, nie tylko dla Panów. 
VAG Nysa, największy zlot miłośników aut grupy VAG w południowej części Polski. 

Na początku bloga wspominałam, że będą posty z mojego życia prywatnego. Jest ich mało, a tym bardziej, że sezon wakacyjny jeszcze trwa to zapraszam do poczytania i oglądnięcia zdjęć. 

Chciałabym podkreślić, że nie musicie być zawziętymi miłośniczkami samochodów aby tam się wybrać. Miejsce nadaje się w sam raz na wypoczynek, wakacje. Jeziorko, piasek... Było CUDOWNIE. Jeżeli jednak Wasi Panwie uwielbiają samochody to polecam tę imprezę, która w tym roku odbyła się początkiem czerwca i przeważnie odbywa się (mniej,więcej) w tym samym terminie.

Oprócz samochodów, a były cudeńka, ujęła mnie plaża i jezioro oraz bardzo sympatycznie nastawieni ludzie z całej Polski i z zagranicy.  :) 

PYTANIE: skąd się tam wzięłam? Oczywiście za sprawą u
Ukochanego i chciałabym tam wracać częściej. :* 

Droga na Nysę ;) 





Śmiesznym wydarzeniem w drodze na Nysę byli baaardzo ucieszeni Panowie, z którymi po skontaktowaniu na migi dowiedzieliśmy się, że jadą na tę samą imprezę. Machali nam itp... :D 


           
Nawet śmietnik się cieszy :D 






(Okulary z tego samochodu i moje to zbieg okoliczności)



 Mój ulubiony - garbus :)




:********************








Jest to dosłownie Nysa w pigułce. 
Mam bardzo duuużo zdjęć, więc to takie minimum dla Was. Jeżeli jeszcze nie zachęciły zdjęcia to wybierzcie się tam koniecznie, a sami się przekonacie, że to świetne miejsce. :) 

Kochane, jeżeli interesuje Was opalanie to tam można się opalić. Właściwie się nie opalałam, ale mnie spaliło... Tak wyszło :D 
Niestety pogoda wakacyjna płata figle, więc na obecną chwilę jestem nadal bladziuchem. Pozostaje mi czekać na następny rok.

'Oczywiście obowiązkowo kupiłam koszulkę na pamiątkę, ale nie mam zdjęcia'.


:) 




Komentarze

  1. No proszę, wakacje w pełni :)
    A Ukochany niech częściej Cię zabiera :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty