Włosowe Love: Maseczka z awokado, żółtka i oleju

Hej! :) 
Ostatnio robiłam sobie świetna maseczkę. Efekt? Sypkie, gładkie i delikatne włosy.
Jeżeli jesteś ciekawa jak ja zrobić zapraszam na szybki przepis. 






Użyłam:
1,5 awokado 
1 żółtko 
2 łyżki oleju arganowego (użyj takiego jaki służy Twoim włosom)



1. Awokado rozgnieć widelcem, jeżeli nie chcesz grudek, aby szybciej zmyć maskę z włosów użyj blendera. 

  

2. Dodaj żółtko, możesz wymieszać


3. Dodaj 2 łyżki oleju, który Ci odpowiada


4. Wszystko wymieszaj 


5. Nałóż na włosy, owin głowe folia i ręcznikiem, trzymaj około 30 minut, spłucz dokładnie i gotowe! 





Pozdrawiam! :) 

Komentarze

  1. Moje włosy uwielbiają awokado, ale gorzej niestety z jajkiem. Zawsze mam problem z jego domyciem z włosów ;).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty