Mini Haul: kilka nowości :)

Hej! 
Ostatnio wpadło kilka zdobyczy do mojej kosmetyczki.  W tym 2 HITY internetu. 
Zapraszam na haul! :) 



1. Kultowy i chyba wszystkim znany korektor od Maybelline. Używałam go już jakieś 3 razy i pierwsze wrażenie jest pozytywne. Podoba mi się kremowa konsystencja i to, że niewielka ilość pokrywa duży obszar skóry w okolicy pod oczami. Najjaśniejszy odcien - fair. 


2. Ardell - Demi Wispies, czyli nowe rzęski. Rzęsy z Ardell sa moimi ulubionymi. Uwielbiam model 120 Demi, ten jest do nich podobny, mam nadzieje, że tak samo się z nimi polubię. Sa piękne!!! 


3. Drugi HIT Internetu, również sławy jak korektor, czyli: baza pod brokat z NYX. Kupiłam ja głównie z powodu moich tłustych powiek, które na dłuższa metę nie chca kompletnie utrzymywać cieni. :( Nie ważne czy sa z wysokiej półki czy te tańsze.  Jestem w trakcie testów. Chciałabym żeby bez żadnych wspomagaczy (fixerów itp) wytrzymały na mojej powiece cienie cały dzień. 


4. Matowy płynny liner z NYX. Zbiera on bardzo pozytywne opinie w internecie. Był już na moich powiekach cały dzień i się utrzymał, także może to być mój nowy ulubieniec. Ma bardzo cienki pędzelek. Więcej? Będzie w recenzji! 


5. Ostatni kosmetyk, tusz z Rimmel. Miałam go już kiedyś - wygrałam w konkursie. Bardzo dobrze wydłużał rzęsy i się nie kruszył. Postanowiłam do niego wrócić, nadal jestem zadowolona.


To byłoby na tyle. 

Znacie któryś kosmetyk, jak Wam się sprawdził? 

Komentarze

  1. Korzystam również z tuszu i bardzo go lubię :)
    Fajny blog!
    Pozdrawiam :)
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż poszukuję nowych, ciekawych tuszy do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor Maybelline uwielbiam :) Zresztą wiesz, bo czytałaś recenzję :D Demi Wispies to też jedne z moich ulubionych modeli, ale chyba wolę jednak Wispies :) Baza pod brokat z Nyx bardzo mnie kusi, podobnie jak ich mixery do podkładów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty