Mój pierwszy raz: paznokcie hybrydowe! OPI GelColor

Hej! 
Nareszcie się skusiłam i kupiłam wszystko co potrzebne jest do wykonania hybryd. Myślałam, że będzie to bardzo trudne, ale w rzeczywistości tak nie jest. Zrobiłam paznokcie bez większego problemu. Jedynie trochę daleko skórek pomalowałam, gdyż bałam się, że je zaleje. Następnym razem pomaluje blisko. 

Dlaczego zdecydowałam się na hybrydy OPI?
Tylko dlatego, że miałam już je na paznokciach przy wizycie pazurkowej u drugiej osoby. Byłam ich pewna. Lakiery śmiało wytrzymuja 3 tygodnie (potem juz ściagłam i nie wiem jak z dłuższym czasem) jezeli normalnie myjecie ręce. Jeżeli macie prace majac ręce po kilka godzin mokre, w wodzie to raczej nie wytrzymaja tyle. Z reszta każdy lakier hybrydowy zostaje osłabiony przez kontakt z woda, szczególnie jeżeli moczy się je po kilka godzin. Na pewno wiecie o tym.

Na razie nie mam dużo kolorów, ale... Powoli! :D Rozkręcam się dopiero. 
Przechodzac do rzeczy! 

W tym poście pragnę Wam zaprezentować dwa kolory, cudowne moje, ukochane fiolety! 





Pierwszy kolor jest pastelowy "Do you lilac it?", zupełnie do mnie przemawia jak każdy fiolet, kojarzy mi się z bzami i letnimi kwiatami.
Za to "a grape fit" jest już typowym fioletem. 
Nie mam doświadczenia z innymi lakierami, ale wydaje mi się, że te lakiery nie sa zbytnio gęste. Takie w sam raz, dobrze mi się z nimi pracuje. 
Nakładałam po 2 warstwy jak zaleca producent. Pastelowy kolor ma delikatnie mniejsze krycie, ale przy dwóch jest ono całkowite. 




O lampie będzie słów kilka, kiedy dobrze ja przetestuje. Zdradzę tyle, że mam typ sunone. 


Używałyście kiedyś lakiery hybrydowe marki Opi? 



Dostaniecie je np. tutaj: beautycom.pl 
http://victoriasbeauty.com
na allegro badz ebay. 


Komentarze

  1. Nie miałam jeszcze lakierów hybrydowych OPI, ale miałam zwykłe które niestety ale nie lubiły się z moimi paznokciami ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwyklych nie uzywalam, wiec nic o nich nie moge powiedziec :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty