Cantu Avocado - odżywka do włosów. Recenzja


Witajcie na moim blogu! Tym razem recenzja ostatnio znanej i popularnej odżywki do włosów.

 
Nie znasz? Tym lepiej! Zostań tutaj i przeczytaj kilka słów. 

 
  

 Firme Cantu znam od niedawna, czyli od wtedy kiedy zaczęłam dbać o włosy tak, aby ich skręt był co raz lepszy. Dużo pozytywnych słów wystarczyło żeby złożyć zamówienie!

Cantu Avocado jest odżywka emolientowa przeznaczona do włosów średnio jak i wysoko porowatych. 
Olej awokado wraz z połączeniem masła shea ma wzmocnić, zabezpieczyć przed łamaniem i rozdwajaniem się końcówek. 

Pojemność 400 ml/ cena 34,99zł na stronie loczek.pl 





Opakowanie jest z plastiku, całkiem przyjemne dla oka. Spadło mi na podłogę, nic nie nie stało, więc możemy je uznać za solidne. ;) 

Zapach: wyczuwalne masło shea, odrobina awokado. Przyjemny, charakterystyczny dla takich produktów. 



ZDECYDOWANIE JEST TO moja ULUBIONA odżywka do metody OMO, która modyfikuje jak mi się podoba. Ułatwia mi rozczesywanie na mokro pod prysznicem (fale, loki czeszemy na mokro!). 
Kiedy jest na moich włosach, szczotka sunie jak po masełku i nie ma problemu z rozczesywaniem czy kołtunami. Nawilża i wygładza włosy. Dla mnie to strzał w 10! 
Wydaje się być wydajna i myślę, że wystarczy na długo. 

Do pary mam również maskę bez spłukiwania, o której być może też napisze. 

Będzie mi BARDZO MIŁO jeżeli dołączycie do obserwatorów na moim instagramie: kakuna_beauty



Trzymajcie się ciepło! 
Klaudia 

Komentarze

Popularne posty