SZYBKI HAUL: Cocolita.pl

Hej! 
Przyznaję się, że nie mam kompletnie czasu na pisanie postów. Pozostają mi praktycznie tylko weekendy na moje wpisy. Tym razem pokażę Wam zakupki z mojej ulubionej drogerii internetowej Cocolita.pl. Jestem wdzięczna mojej Siostrze, że zrobiła mi na szybko zdjęcia wszystkiego. :* Dzięki wielkie!  Jestem zmęczona, ale stwierdziłam, że taki luźny post jestem w stanie szybko napisać. Mogę obiecać, że pod koniec sierpnia, kiedy "złapię oddech" wrócę do częstszego pisania i malowania makijaży. Nie zawsze jest tak jakbyśmy chcieli, prawda?


1. Malutkie "spondżusie", czyli gąbeczki do makijażu, dosłownie maleńkie. Wzięłam je ponieważ chciałam gąbkę do aplikowaniu korektora pod oczy, bardziej precyzyjną. Za 10 zł mam dwie malutkie i mięciutkie jajeczka, ciekawa jestem jak się spiszą. Będzie recenzja! 


2. Eyeliner żelowy z Golden Rose. Byłam go bardzo ciekawa, a mój z Maybelline już kończy swój żywot, jest suchy. Zaskoczyła mnie mała pojemność, ale może być w tym plus - nie zdąży zaschnąć, ponieważ go zużyję. Możliwe, że tak się zdarzy. 
Posiada pędzelek. 


3. Receptury Babuszki Agafii Szampon do włosów z cedrem syberyjskim. Wzięłam go, ponieważ ma w składzie ekstrakty i oleje, które pomagają w walce z łupieżem. Poza tym kosztował 4.90, żal nie wziąć. :) Pachnie jak cukierki zozole! Jest przeznaczony do włosów osłabionych, a z moimi ostatnio coś nie tak...



Teraz dwa produkty, których jestem ciekawa najbardziej!!! 

4. Organic Shop, organiczny mus do ciała truskawkowo jogurtowy, zapach trochę przypomina mi truskawkową oranżadę. Użyłam zaledwie raz, dam Wam znać jak się spisze. 


5. Organic Shop, organiczna maska do włosów, organiczne awokado i miód. Moim zdaniem pachnie jak migdały z miodem. Takie pierwsze wrażenie. Nie używałam, ale wiążę z nią duże nadzieje. 
Jest bardzo gęsta. 


Chyba o wszystkich produktach napiszę.
Dajcie znać czego jesteście ciekawi! :)
Pozdrowionka 

Ps. Jak to się mówi... Środa minie, tydzień zginie. 

Komentarze

  1. Ale fajne zakupy! ;)
    Chce ta maske do wlosow!!! Avocado&honey ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska tania i bardzo gęsta, przy tym już wiem, że będzie bardzo wydajna, Użyłam jej. :) Mam nadzieję, że się spisze.

      Usuń
  2. Czekam na recenzję Organic Shop :), sama mam od nich peeling ale jeszcze czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby mnie nie zawiodły te produkty. Peelingu też jestem ciekawa. :)

      Usuń
  3. W szczególności zaciekawiły mnie te mini jajusia :)
    Kochana jeśli możesz poklikaj w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. eyeliner z GR mam i fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby przy moich tłustych powiekach też się sprawdził ;)

      Usuń
  5. Jak się u Ciebie spisuje ta maska? Ja używałam już kilku tej marki, ale ta mi najbardziej przypadła do gustu ze wszystkich. U mnie w mieście oczywiście nie do dostania, więc zamawiam na http://kosmetykiorientu.pl/maski-do-wlosow/234-organic-shop-maska-avocado-miod-i-keratyna-odbudowujaca.html, ale naprawdę warto dopłacić za przesyłkę. Maska jest mega tania i bardzo, ale to bardzo skutecza, a przynajmniej na moich włosach spisuje się świetnie. Tak się ostatnio zastanawiałam patrząc w lustro, o co chodzi, że jakoś tak… lepiej wyglądam :) No i skumałam, że to zasługa tej maski i włosów, które są nawilżone, zregenerowane i lśniące :) Cała tajemnica ;) A zapach boski, zgadzam się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie mi się spisuje, chyba najlepsza moja maska. :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty