Tołpa Nawilżajacy krem łagodzacy (recenzja)

Cześć! 

Skuszona tym, że moja Siostra chwaliła sobie inny krem z Tołpy postanowiłam, kupić sobie odpowiadajacy dla swojej skóry. Używam go już jakiś czas i chętnie podzielę się opinia na jego temat. 



Ogólne informacje:

50 ml, cena około 16-17 zł w sklepach Biedronka, w drogeriach wychodzi nieco drożej. 
Hypoalergiczny do skóry wrażliwej, normalnej, odwodnionej i podrażnionej.
Roślinne składniki: bawełna, irys.
Ważny 3 msc od otwarcia.

Krem ma za zadanie nawilżyć, wygładzić, łagodzić podrażnienia i uelastyczniać. 




Pierwsza sprawa, to taka, że nie roluje się pod podkładem, a to jest istotne. Dobrze nadaje się jako baza, dosyć szybko się wchłania, pozostawia lekka powłoczkę na skórze. 
Powoli zaczyna się jesień i moja cera potrzebuje większego nawilżenia, z którym ten krem daje sobie rade. Na prawdę dobrze nawilża, wygładza skórę. Co do łagodzenia podrażnień nie jestem przekonana, ale spełnia swoja role i moje oczekiwania. Plus, że jest hypoalergiczny, przyjemnie słodko pachnie. Bardzo lubię jego zapach. Konsystencję ma dosyć lejaca, jednak jest wydajny. 


Ogólnie rzecz biorac: 
Nie jest to mega lekki krem, ani zbytnio treściwy o tłustej, ciężkiej konsystencji. Powiedziałabym, że taki pół na pół. Pozostawia dobrze nawilżona i wygładzona skórę. Bardzo przypadł mi do gustu i jestem z niego zadowolona. Za taka cenę na prawdę warto się skusić. Mógłby mieć troszkę dłuższa date ważności od otwarcia, jednak może w 3 msc uda mi się go zużyć do końca. :) 

Polecam! 




Co sadzicie o tym kremie? Lubicie firmę Tołpa? 


Ps. Przepraszam za niestosowanie w niektórych napisach polskich znaków jednak nie mam "a" z ogonkiem. Taki urok MacBooka. :) 

Komentarze

  1. W biedrze go chyba widziałem ... poki co jestem zakochany w Santaverde :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście krótka data, ja chyba bym musiała odstawić krem na noc i tylko ten aplikować :). U mnie kremy strasznie długo się zużywają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie go uzywam 2 razy dziennie, moze zdaze, jakis msc za mna. Jak nie no to bede musiala wyrzucic...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty