Założyłam kanał na YouTube, pierwszy film, pierwszy montaż...

Hej! 
 Założyłam kanał Kakuna Beauty. Nareszcie nagrałam i zmontowałam pierwszy film. Tak na marginesie, chciałam to zrobić już jakieś 2 lata temu! Bardzo się cieszę, że będę mogła sprawdzić się w nowej roli. 
O czym będzie kanał? 
O makijażach, kosmetykach, czyli taka sama tematyka jak tutaj na blogu.
Oczywiście nie rezygnuję z bloga, nadal będę pisać. :)

Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do odwiedzania mnie na YT, oraz obejrzenia pierwszego filmiku. Na prawdę się starałam! Mam nadzieję, że to docenicie. Pierwsze koty za płoty! 


Buziaki! :*


Komentarze

  1. Najciężej jest zacząć! Wiem coś o tym, bo sama nosiłam się z zamiarem rozkręcenia kanału na youtube ale plany póki co spełzły na niczym :) Trzymam kciuki za Ciebie i jak obiecałam na fb, sub poleciał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana! Mam nadzieje, ze tez jednak zalozysz! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty