Mac Pro Longwear NW 13 (recenzja)

Hej! 


Mimo, że podkład MAC'a jest tak bardzo znany i kultowy stwierdziłam, że napiszę co osobiście o nim myślę. 


Pojemność 30 ml - cena 148 zł 




Moja skóra jest bardzo jasna, więc oczywistym wyborem było zakupienie najjaśniejszego koloru. Kolory z literami NW oznaczaja różowa tonację, a NC żółta. 
Szczerze mówiąc, ten podkład nie jest jakoś bardzo różowy, niedaleko mu do neutralnego beżu, ładnie dopasowuje się do skóry. Krycie ma średnie, ładnie wyrównuje koloryt skóry oraz kryje lekkie niedoskonałości. Niestety nie zamaskuje gorszych zmian. 
Cerę mam sucha, wiec nie potrzebuję go pudrować, a śmiało wytrzymuje u mnie cały dzień. Wyglada całkiem naturalnie, co możecie zauważyć na zdjęciach. Duży plus za to, że nie zbiera mi się w okolicach nosa (bliżej wewnętrznego kacika oka), ponieważ ostatnio mam z tym problem.  
Nie zapycha, jednak nie używam go codziennie, więc na 100% nie mogę powiedzieć co byłoby przy codziennym noszeniu. 
Mam rozszerzone pory (od niedawna niestety, jest to widoczne :() i nie zauważyłam, aby brzydko się na nich osadzał czy bardzo podkreślał.  Oczywiście dobrze jest zastosować bazę. 



Ogólnie oceniam go za bardzo dobry produkt. Jestem bardzo zadowolona z tego jak wyglada na twarzy oraz z jego trwałości. Wieczorem, po całym dniu noszenia, również wyglada naprawdę dobrze. Czy ma minusy? Delikatnie wchodzi mi w linię uśmiechu, ale podkreślam, że mam ja bardzo widoczna. (Geny) Szczególnie jak się sporo uśmiecham czy chociażby jem - żaden podkład nie był jeszcze w stanie utrzymać się idealnie.
Kupiłam go z myśla użycia na wesele, jednak wcześniej chciałam przetestować. Egzamin zdał - użyję na pewno!  




Jakie polecicie mi bardzo jasne podkłady do suchej cery z wyższej półki? :) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty