Włosowe Love #8 - ile urosły mi włosy od kwietnia? AKTUALIZACJA


Hej! 
Dziś czas na kolejna aktualizację moich włosów. 
W pielęgnacji nic się praktycznie nie zmieniło. Nadal używam szamponu Selsun Blue i dodatkowo nowościa u mnie jest szampon Herbal Care z dziegciem, o którym niedługo napiszę recenzję. 
Olej arganowy, odżywki z Garniera i to byłoby na tyle. 

Aktualnie zrobiłam sobie przerwę od biotyny. Myślę, że kolejna "kurację" zacznę w nowym roku. Włosy na prawdę mam w dobrej kondycji i nie podcinałam ich od kwietnia, jednak wybieram się do fryzjera podciąć końce, gdyż widzę pojedyncze połamane włoski.  Ostre obcięcie w kwietniu oraz jedzenie biotyny mi pomogły. Była to najlepsza decyzja, ciagle się w tym utwierdzam. 

Włosy z czerwca oraz lipca:


Włosy październik:



Dla porównania kwiecień i dziś:






Zastanawiam się cały czas... Zapuszczać włosy czy zostać przy takiej długości?
Co radzicie? :) 





Komentarze

  1. Ja już zostałabym przy takiej ale za nim moje osiągną taką długość to ze dwa lata minie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moj narzeczony tez mowi zebym zostawila takie, a ja nie wiem czego chce :D hahah
      No tak, z tego co widziałam na zdjęciach masz dosyć krótkie :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty