NYX Lingerie 06 'Push-Up' matowa pomadka do ust - recenzja

Hej! :)

Nie bez przyczyny ta pomadka znalazła się w moich ulubieńcach, chcę Wam o niej trochę opowiedzieć. Jeżeli jesteście ciekawi dlaczego ja uwielbiam to czytajcie dalej. :)


Zawsze kolory nude na ustach mi się podobały u innych kobiet, ale sama nigdy nie używałam ich. 
Aż tu nagle stwierdziłam, że kupię nudziaka z NYX. Pomadki z tej serii miały i maja dobra opinie, wiec czemu by się nie skusić?

Rzadko mi się zdarza, abym od razu zakupiła kosmetyk, który w danym momencie wszedł na rynek. Najczęściej zanim się skuszę dużo o nim czytam, przegladam recenzje, ogladam filmiki na YT.  Tak też było z ta pomadka. 



Przechodzac do samego kosmetyku.
Pomada z NYX ma kremowa konsystencje. Porównujac ja chociażby ze słynna matowa pomadka z Bell jest bardziej "piankowa". Bardzo łatwo się ja aplikuje na usta. Bardzo dobrze kryje. Jednym pociągnięciem pokrywa cała powierzchnię ust. Utrzymuje się na moich ustach 6-7 godzin, radzi sobie z woda, sokiem, herbata czy innym napojem. Dopiero przy tłustym jedzeniu zjada się od środka, ale w średnich ilościach i w bardzo ładny sposób, jeżeli mogę to tak nazwać. Wiecie o co chodzi ;).  Nawet przy pizzy nie zjadła się na tyle dużo, abym musiała ja natychmiast zmywać. Na prawdę jest to wielki plus! Chyba same to przyznacie. Aplikator jest spłaszczony, gabeczkowy. 
Kolor jest przepiękny.  Jest to moja pierwsza, ale nie ostatnia pomadka tej firmy.


Tak prezentuje się na moich ustach:

Tym sposobem przekonałam się do 'nudziaków' na swoich ustach. 
Oczywiście wszelkie fuksje czy róże nadal uwielbiam.


Jeżeli jeszcze się zastanawiacie nad ta pomadka to szczerze polecam! 

Klaudia

Komentarze

  1. śliczny kolor pomadki, no i właścicielka ust również śliczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama długo się nie mogłam przekonać do nudziaków, ale w końcu się z nimi polubiłam :). W końcu będę musiała wybrać się do NYX.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kolory naturalne na ustach i to chyba ich najczęściej używam :) Pomadka bardzo ładnie prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty