Puder RCMA - co o nim sadze? Taki HIT jak o nim mówia?!

Hej! 
Mam nadzieje, że po świętach wszyscy macie się dobrze. Nadszedł ten moment, kiedy mogę napisać co myśle o słynnym pudrze RCMA, na pewno większość Was o nim już słyszała. Byłam go bardzo ciekawa, a więc jakiś czas temu wyladował on i u mnie. 


Puder znajduje się wbrew pozorom w ogromnym plastikowym słoiczku, który przypomina mi solniczkę (czy tylko mi? :P). Przeszkadzaja mi te wielkie otwory przez które wylatuje za dużo pudru, dlatego zawsze na wieczko z innego produktu wysypuje ilość jaka mnie interesuje. 
Jest drobno zmielony, jedwabisty w dotyku i transparenty. 

Na mojej cerze spisuje się dobrze, jednak muszę z nim uważać jeżeli chodzi o skórę pod oczami. Zdarzyło mi się na poczatku, że z nim przesadziłam, a co za tym idzie? Obszar pod okiem wygladał totalnie sucho, podkreślone zmarszczki, plus 20 lat. Kiedy już nauczyłam się, że trzeba z nim uważać szczególnie przy mojej suchej skórze, która "łatwo skrzywdzic" za duża ilościa pudru było lepiej. Puder dobrze utrzymuje korektor przez dzień, w małej ilości nie wyusza skóry pod oczami. Jedyne co zauważyłam jest to, że po 10 godzinach mam podkreślone zmarszczki mimiczne w strefie pod oczami. Na calej twarzy spisuje się bardzo dobrze! Utrwala podkład, nie wysusza skóry, delikatnie matuje. Nie nada się na pewno do tłustej skóry, gdyż on nie utrzyma wam strefy T długo matowej. Moje czoło wieczór delikatnie się świeci, ale jest to raczej naturalne i nienachalne niż taka brzydka tłusta skóra. Z reszta nie mam problemu przetłuszczajacej się skóry, muszę ja dobrze nawilżać. 

Jak go w takim razie oceniam? 
Osoby ze sucha skóra pod oczami musza na niego uwazac, aby nie podkreślil zmarszczek mimicznych oraz żeby nie uwydatnił suchości, bo będzie to wygladac nieświeżo i źle. Na cala twarz szczególnie polecam cerom normalnym oraz suchym. Watpię żeby dobrze się sprawdził przy mieszanej której np. znacznie się przetłuszcza strefa T. 
Ogólnie jest to dobry puder. Rzeczywiście dziewczyny które nie maja zmarszczek mimicznych pod okiem takich jak ja moga się nim zachwycać, jednak ja muszę szczególnie uważać.
Nie jest on dla mnie totalnym HITem, jednak na pewno będę go nadal używać. 

Warto zapamiętać, że nie maluje się codziennie i nie mam pojecia jak wygladałaby moja skóra pod oczami kiedy traktowałabym ja na codzien tym pudrem. 




Używaliście go ? 


Komentarze

  1. Słyszałam o nim, ale nigdy go nie używałam, pewnie u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim skrajne opinie z przewagą negatywnych. Niby jest to produkt kultowy, ale nie sprawdził się naprawdę wielu osobom! Może rzeczywiście ma szansę sprawdzić się tylko na normalnej i suchej... mimo wszystko jakoś mnie do niego nie ciągnie - białe pudry to nie moja bajka, moja cera jakoś niekorzystnie się prezentuje po ich użyciu. Wolę jednak delikatny kolor w takich produktach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez o nim wiele slyszalam, jedni uwialbiaja, inni nienawidza. Lubie biale pudry. ;) Jest okej, ale nie ma szału. :D

      Usuń
  3. pierwszy raz spotykam się z tym pudrem :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty