The Body Shop SPA OF THE WORLD Japanese Camellia Cream

Hej! 
Tym razem przychodzę do Was z kolejna recenzja cuuudownego kremu do ciała! 




Pojemność: 350 ml
Cena około 99-110 zł (allegro) 
Wydajność: wydajny! 
Opakowanie: solidny, gruby plastik, ciężkie. 


Skoro zdradziłam na samym początku, że ten krem do ciała jest taki cudowny, muszę napisać co mnie w nim tak zachwyciło, a więc... Do rzeczy! 

Konsystencja, krem jest jak pianka, trochę gęsty mus. Rozprowadzany po skórze przypomina mi lody badź gęsta śmietankę. Nie mam najmniejszych problemów, aby szybko i dokładnie wmasować go w skórę. Nigdy nie miałam nic do ciała, co by miało tak inna, a jakże mi odpowiadajaca konsystencję. 
Zapach, bardzo elegancki, kwiatowy i kobiecy. Podoba mi się, nie drażni nosa, ani mojej głowy, a przy mocniejszych i ostrych zapachach strasznie się męczę i źle się czuję. Smarując się wieczorem nie czuję zapachu rano. Jednak piżama pachnie kremem. 
Wydajność, po ponad miesiącu zużyłam pół opakowania, używajac codziennie na całe ciało. Myślę, że to niezły wynik!  
Nawilżenie? Otóż tutaj byłam pozytywnie zaskoczona! Jestem fanka masełek do ciała tej firmy, jednak one słabiej nawilżaja niż ten krem. Zdecydowanie jest to wyższy stopień nawilżenia. Skóra po użyciu jest gładka. 
Dodatkowe plusy? 
Relaks, na prawdę ten zapach jest relaksujacy, możemy poczuć się jak w SPA. 
Dla mnie nic dodać nic ująć.  Nie mam do czego się przyczepić. Dodam, że to spontaniczny zakup, do którego zostałam trochę namówiona przez mojego Ukochanego i nie żałuję. Jest to strzał w dziesiątkę!  
Czy mam ochotę na nowe opakowanie? 
Tak! Nabrałam  rownież ochotę na inne kosmetyki z tej serii. 



Miałyście coś z tej linii? 
Dajcie znać czy lubicie kosmetyki z The Body Shop i co jeszcze mi możecie polecić. 

Komentarze

  1. Z TBS miąłam tylko krem do rąk i średnio mi sie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już kilka produktów z tej serii ale większość z nich mi się średnio spisała, w szczególności maski do ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tylko ten krem, ale skoro reszta taka sobie.. to nie wiem czy sie skusze ;P

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty