Mario Badescu facial spray with aloe, herb and rosewater (recenzja)

Hej! 
W ostatnim poście (przez przypadek usunęłam ;/)  na pewno widzieliście tę mgiełkę do twarzy. Mam ja już jakiś czas, więc to najlepsza pora na moja opinię. 


Odświeżająco-nawilżajaca mgiełka z woda różana do twarzy.
Nawilża sucha i napięta skórę. 

Pojemność 118 ml.

SKŁAD
Aqua (Water, Eau), Propylene Glycol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Rosa Canina Extract, Thymus Vulgaris (Thyme) Leaf Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Gardenia Florida Fruit Extract, Caprylyl Glycol, Hexylene Glycol, Polysorbate 20, Parfum (Fragrance), Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Citronellol, Geraniol, CI 17200 (Red 33), CI 42090 (Blue 1)

Kupiłam ja, ponieważ jest to HIT internetu, bestseller YouTube. 
Na pewno znacie to uczucie, kiedy coś jest bardzo zachwalane i macie ochotę kupić dana rzecz, aż w końcu... Znajduje dom w Waszych zbiorach. 
Tak właśnie było z ta mgiełka!  






Spray ma odświeżyć i nawilżyć skórę. Początkowo podchodziłam do niego z dystansem. Nie wierzyłam do końca, że "taka woda" może nawilżyć chociażby w najmniejszym stopniu moja skórę. Liczyłam bardziej na odświeżenie. Użyłam go kilka razy i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że dodaje dodatkowego nawilżenia. 
Miłe uczucie odświeżenia! Używam go również po skończonym makijażu, aby zdjąć "pudrowość" skóry. 
Zapach jest różany, delikatnie słodki, po prostu cudowny. Sama przyjemność! 
Mgiełka "kropelki", które się wydobywaja, nie sa duże, bardzo szybko się wchłaniaja i nie ma obaw o zniszczenie makijażu.  

Jestem z niej bardzo zadowolona. Spełnia swoje zadanie i to jest najważniejsze.     
Czy może nawilżyć skórę? Oczywiście! Jednak trzeba pamiętać o innych krokach w naszej codziennej pielęgnacji. 

Polecam! 

dostėpna na: looktop.pl 

Komentarze

  1. zastanawialam sie czy spray moze nawilzyc skore gdy mamy juz makijaz, ale bez potrzeby zmywania go.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popsikany na makijaz nie tyle bardzo nawilza, co daje troche takie efekt wizualny. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty