Kolorowy makijaż na wiosnę! Róż w roli glównej.

Hej! 
Nie było mnie tutaj sto lat... Czas leci jak szalony, nie miałam na nic czasu. W obecnej, bardzo dziwnej sytuacji staram się skorzystać z okazji i napisać nowy post. 

Uwielbiam paletki z ABH! Zdecydowanie ich jakość do mnie przemawia, ubóstwiam je. Mam trzy sztuki w swojej kolekcji. Mogłabym mieć więcej, ale po co? Nie potrzebuje kilku prawie "takich samych" palet. Zawsze kiedy na rynku jest jakaś nowość, sprawdzam czy nie jest podobna do tego co już mam, w szczególności jeżeli chodzi o palety do oczu. MINIMALIZM - zdecydowanie tak można nazwać moja kolekcję kosmetyków. 

Znowu w akcji Riviera, która zdecydowanie polecam, jeżeli lubisz szalone kolory. 







Te zdjęcia robiłam w pochmurny dzień. 
Dobrze, że posiadam lustro z mocnymi lampami w innym wypadku nic by z tego nie wyszło.

T W A R Z 

Mac Pro Longwear
Tarte Shape Tape concealer 
Shiseido Translucent Loose Powder
(brwi) Pomadka Ka-Brow Benefit (kolor 3.5)
Essence Make Me Brow 02
Too Faced Chocolate Soleil Medium/Deep matte bronzer
Colourpop Lunch Money (rozświetlacz) 

O C Z Y 

Anastasia Beverly Hills Riviera
Eyeliner Maybelline EyeStudio
Voluminous Butterfly (Rzesy) 
Ardell Wispies

U S T A 
Lorac Pro Liquid Lipstick Soft Pink

Uściski! 



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty