Czarna kreska i niebieska.

Cześć! :)
Wczoraj oglądałam program X Factor i zainspirował mnie makijaż Ewy Farny, który bardzo mi się spodobał. O ile dobrze zauważyłam były to czarne kreski namalowane eyelinerem, a dolne powieki pomalowane na kolor niebieski, wydaje mi się, że cieniem. :)
Tak, więc dziś mój makijaż wygląda mniej więcej tak:


Wy też czasami czerpiecie inspiracje? Z kogo lub z czego? :)

U mnie jest piękna pogoda, więc zamierzam dziś wybrać się na spacer z moim Ukochanym. Jeżeli u Was też to korzystajcie! :)

Pozdrawiam. :*




Komentarze

  1. Kreski wydają się bardzo ładne. Ale brakuje mi u Ciebie czegoś bardzo istotnego - tego byś pokazała całość buzi. Ciężko ocenić makijaż jak ma się tylko pokazane jedno oko. Masz bardzo śliczna, delikatna buzię, pokaż to. Dodaj błyszczyk... Bo obserwując Twój blog od jakiegoś czasu, to widzę że skupiasz się w zasadzie tylko na pomalowaniu powiek. A makijaż to całość a nie tylko oczy. Na Twoim miejscu zwróciła bym uwagę również na mocniej wytuszowane rzęsy. One dodają kobiecości i uroku w makijażu. Są dopełnieniem makijażu oka. Czekam z niecierpliwością na dalsze pomysły na makijaż! :) pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skupiam się tylko na pomalowaniu powiek - bo pokazuję tylko i wyłącznie makijaż oka w tym wypadku. :) Jeżeli obserwujesz mój blog dłużej, to widzisz, że błyszczyk przeważnie mam na ustach. Jeżeli chodzi o mocniej wytuszowane rzęsy - wolę lekko niż mocno i np. posklejane, tak lepiej. Dziękuje bardzo za komentarz i gorąco pozdrawiam! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty