Majówka, wakacje?! Zapraszam tutaj! :)

Witajcie!
Naszło mnie na oglądanie moich prywatnych zdjęć z zeszłego roku, a dokładniej z Morskiego Oka i Czarnego Stawu pod Rysami, gdzie chciałam Was zaprosić.
Z racji tego, że jestem z Podhala, chcę podzielić się z Wami zdjęciami, które zachęcą Was na pewno na wycieczkę. Majówka lub wakacje - dobry czas na odwiedzenie tych miejsc. Najlepsze jest to, że droga prowadząca do Morskiego Oka jest betonowa i można dzieciaczki w wózkach spokojnie pchać. Na miejscu możemy kupić gorące dania oraz napoje. Droga jak dla mnie męcząca - ale się opłacało! :)
Kilka zdjęć:

 "Wodogrzmoty Mickiewicza"


Droga do Morskiego Oka, wydaje się, że góry są na wyciągnięcie ręki. :)



Jesteśmy na miejscu! <3 Oko można obejść dookoła oraz wyjść po skałkach do Czarnego Stawu pod Rysami.

W wodzie pływa mnóstwo ryb, które są widoczne gołym okiem.


Oraz kaczuchy! :)
( Tak, to ja, moja głowa :P )


i... mnóstwo ludzi!

Pamiątkowe zdjęcie z Ukochanym na skałkach w drodze do Cz.Stawu.

Niżej widok, gdy wychodzimy na górę do Czarnego Stawu.

Jesteśmy na górze! :D Widok - cudowny!


Ale to nie wszystko! :)

Pięknie, prawda?

To właśnie Czarny Staw pod Rysami :)
1580 m.n.p.m.




Wyprawa skończyła się zejściem ze stawu, obejściem Oka z odpoczynkiem oraz powrotem na parking, gdzie czekał samochód. Nogi miałam jak z waty, bolały mnie bardzo, ale było warto!
Wybierzcie się, korzystajcie z uroków Podhala, spróbujcie oscypka obowiązkowo, korboców oraz moskolów.


Miłego tygodnia!






Komentarze

  1. Ale cudownie! Mnie czeka wyprawa na Rysy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy dałabym rade na Rysy, jeżeli tak to dłuuuugo bym szła :D
      Ale do Oka to chciałabym się wybrać znów w tym roku... ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty