Cut Crease Świateczne i usta nude :)

Hej! 

Dużo osób pewnie i w tym roku postawi w makijażu na klasykę. Czerwone usta, złote, brazowe, miedziane kolory na oczach. Natomiast ja stwierdziłam, że święta to dobra okazja na małe szaleństwo. Niby zwykły makijaż, ale jednak cut crease zawsze przyciaga uwagę. Do tego moje ulubione sztuczne rzęsy, śliczna pomadka NYX i gotowe. Nigdy nie byłam przekonana do pomadek nude na swoich ustach, ale powiem Wam, że mi się podoba!  Jak to na święta każda z nas chce ładnie wygladać, mieć piękny makijaż, a mnie boli prawa ręka (jestem praworęczna), kręgosłup i.. Weź tu się maluj, jeżeli sprawia Ci to ból... ;/ 
Jeżeli jeszcze nie widziałyście to na YouTube jest już filmik jak wykonać taki makijaż. 










Podoba się? 


Kanał na YT: Kakuna Beauty 


Pozdrawiam! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty