Ulubieńcy GRUDNIA w zdjęciach

Hej Kochani! 
Prawda, nagrałam filmik z ulubieńcami. Jednak jeszcze przed obiektywem, kiedy zaczynam mówić zacinam się i do końca nie wychodzi mi to najlepiej. Myślę, że z czasem będzie lepiej, czy tak czy siak głównym celem sa filmiki makijażowe. :) 
Tutaj mam zamiar pokazać z bliska kosmetyki. 


1. Pomadka NYX Lingerie kolor Push-Up



Pomadka spokojnie trzyma się na moich ustach 6-7 godzin. Przetrwa picie, jedzenie - przy tłustym się nieco zjada. Jedzac pizze, ładnie od środka troszkę zeszła, ale wygladała nadal ładnie. 

2. Mascara Maybelline Lash Sensational. 
O niej być może napiszę osobna recenzję, także nie rozpisuję się na jej temat. 


3. Świeca Yankee Candle, zapach jagodowego sernika. Słodki, nieprzytłaczajacy. 
Polecam wypróbować!


4. The Balm Nude' tude. Kiedyś pokazywałam Wam swatche cieni. Uwielbiam ja! 


Mam jeszcze jednego ulubieńca, ale nie zrobiłam zdjęcia, także zapraszam na mój kanał na YouTube:
Kakuna Beauty.


SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! :)


Komentarze

  1. Nie widziałam jeszcze tych słoiczków od YC ale musi świeca pięknie pachnieć :). Do NYX muszę się wybrać po nowym roku bo mam dość sporą listę produktów do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. OOObłyszczy bardzo w moim guście!!!! Świeca też u mnie by pięknie wyglądała ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty