Maybelline FIT me! Dewy +smooth, podkład - recenzja

Witajcie na moim blogu w kolejnym poście! 

Kilka słów o podkładzie, moich odczuciach co do niego. 


Podkład jest przeznaczony do cery normalnej - suchej. 
Posiada SPF 18
Ma nawilżać, wygładzać strukturę skóry. Pozostawić naturalne, świetliste wykończenie.

Podkład jest zamknięty w szklanej, kwadratowej buteleczce. Nie ma żadnego dozownika, więc tutaj jest mały minus. Na zdjęciu widzicie najjaśniejszy odcien, czyli 110 porcelain. 


Odcień jest jasny, dopasowuje się do mojego odcienia skóry. Wyglada całkiem neutralnie na mojej cerze. Konsystencja jest lejaca i bardzo łatwo rozprowadza się po twarzy, używam w tym celu gąbeczki. Wyglada naturalnie i ma średnie krycie, nie czuć go na twarzy. Jednak nie daje efektu rozświetlenia skóry. Ładnie wyrównuje koloryt, kryje nieduże niedoskonałości. Nie ciemnieje. 
Można byłoby rzec, że jest to bardzo dobry podkład na codzień gdyby nie jeden główny minus. Przez dzień nie mogę dotkać/przecierać twarzy, ponieważ podkład się zetrze. Zauważyłam to podczas ściagania golfa. Zdarł mi się wtedy z nosa. 
Ładnie łączy się z korektorem jak np. Astor, pudrem RCMA czy Fixing Powder z Wibo, nie znika, kiedy konturuje twarz. 
Wszystko byłoby na prawdę świetne, gdyby nie zmazywał się po kontakcie z ubraniem czy palcami. Będę  go nadal używać, ponieważ go lubię, jednak muszę uważać. 




Można go dostać na ebay od 35 zł + kosz przesyłki lub np. w Wielkiej Brytanii czy USA. 

Co o nim sadzicie? 
Pozdrawiam! 

Komentarze

  1. Ciekawy jestem jak wygląda na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się całkiem nieźle. Szkoda, że trzeba tak bardzo na niego uważać, by go nie zetrzeć. Ja zaraz nie miałabym go na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty