Delikatny makijaż paletka NORVINA z Anastasia Beverly Hills

Hej! 
Jestem pewna, że widzieliście w internecie już tę paletę. Zbiera ona raczej dobre opinie, także ja podzielę się z Wami pierwszym wrażeniem oraz makijażem.

Mam palete Modern Renaissance, która wprost uwielbiam. Zdecydowanie jest to moja ulubiona paleta, jakość cieni jest obłędna, same się blenduja. 
Niesamowicie się cieszę, że nowa paleta jest tak samo cudowna jak starsza siostra. Cienie sa tej samej jakości, współpraca z nimi to czysta przyjemność. 
Wykonałam nia romantyczny makijaż. Myślę, że jest odpowiedni na każda okazję, w szczególności teraz, kiedy mamy sezon ślubny. 
Cienie w palecie sa błyszczace, matowe, a także matowe z delikatnymi drobinkami - satynowe jak dla mnie. 









Rzęsy Ardell Babies
Brwi Pomada Nyx
Podkład Smashbox Studio Skin  15 Hour Wear Hydrating Foundation 0.5

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty