Makijaż - niebieski, granat + kreska granatowa.

Wzięło mnie na niebieskości . :) Dziś makijaż w połyskującym niebieskim i matowym granatowym, a do tego granatowa kreska eyelinerm. Od razu zacznę od tego, że jeszcze nigdy nie pracowało mi się z matowym cieniem tak źle jak z tym. Są to cienie My Secret... Porażka. Błyszczącemu cieniu nie mam nic do zarzucenia, ale do do matu to szkoda gadać. Nigdy dobrowolnie nie kupię matowych cieni z tej firmy. Akurat te dostałam. Cień strasznie się osypywał, a do tego rozcieranie go to jakaś pomyłka. Nie polecam. Przeciwieństwo do jasnego koloru. Dlatego też granatu jest mniej.
 Poniżej zdjęcia. :)



Kosmetyki
Cienie: My Secret nr 320 (jest to trio cieni)
Tusz z odżywką: Kobo Growing Lashes Mascara ze składnikiem Widelash (polecam!)
Drugi tusz: Kobo Scenic Look Mascara (polecam!)
Eyeliner: Lovely kolor granatowy
Pomadka: Miss Sporty
Podkład: Garnier BB Cream
Korektor: Kobo
Róż: Catrice <3

Komentarze

  1. Nigdy nie miałam cieni z tej firmy, ale skoro nie polecasz, to raczej nie będę po nie sięgać :D
    makijaż bardzo ładny <3 niebieski to trudny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie kupuj. Trudny kolor może i jest, ale mnie wzięło na taki "zimowy" makijaż no i jest. :D

      Usuń
  2. przydałaby mi się taka sąsiadka ;) wpadałabym na makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż super, a ten kolor kreseczki.. Cudny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie uwielbiam ten eyeliner ze względu na ten piękny kolor! :) Z trwałością jest gorzej, ale kolor piękny.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty