Baza pod cienie do powiek Deni Carte - recenzja

Cześć!
Jeżeli śledzicie mój fanpage KLIK na facebooku to wiecie, że dosyć długo testowałam tę bazę.
Dziś nadszedł dzień, w którym naaareszcie mogę się podzielić wrażeniami. 
Zapłaciłam za nią 8.90 zł na cocolita.pl
Pojemność 5g.



Informacje producenta:

Profesjonalna, wygładzająca baza na powieki. Zapobiega osypywaniu się i zbijaniu się cieni w załamaniach. Cienie lepiej się rozprowadzają, mają intensywniejszy odcień i utrzymują się na powiece nawet do 12 godzin. Baza wygładza skórę, pomaga w aplikacji makijażu, absorbuje sebum. Polecana pod cienie sypkie, prasowane i wypiekane. Dzięki swojej konsystencji jest bardzo wydajna - wystarczy cienka warstwa aby uzyskać pożądany efekt.

Moja opinia:
Baza znajduję się w małym słoiczku, z którego łatwo wydobyć produkt palcem. Konsystencja jest dosyć śmieszna, ponieważ baza jest gumowa. Ma maleńkie drobinki, które widać na powiece jeżeli się dobrze przyjrzymy. "Gołym okiem" są niewidoczne. Nie nadaje koloru. Na powiekę należy nanieść CIENKĄ warstwę i to w zupełności wystarcza. Testowałam ją solo jak i z pudrem. W oby dwóch przypadkach raczej działa tak samo. Cienie łatwo się rozprowadza, powieka jest gładka i matowa. Lepiej podbija kolor cieni z drobinkami. Matowe również, ale w moim przypadku trochę mniej. Jeżeli chodzi o bardzo jasne cienie, lekko kryjące powiekę to możemy zauważyć drobinki, ale tylko jak się bardzo dobrze przyjrzymy. Baza zwiększa przyczepność cieni.
Jest bardzo wydajna
Jak z trwałością? 
U mnie cienie utrzymują się 8 godz, a potem powoli kolor powoli blaknie.
 (Aktualnie mam na powiekach 8 godzinę i kolor lekko wyblakł, równomiernie, ale nadal makijaż ładnie wygląda). 
Jak na niecałe 9 zł jest to dobra baza!
Ogólnie powinniśmy ją dostać w sklepach internetowych do 10 zł. 


Również jest dostępna na: http://denicarte.pl/




Mam nadzieję, że widać różnice na zdjęciu. :)

Używałyście? 




Komentarze

Popularne posty