Make up "no make up" ?

Witajcie! 
Dziś przychodzę z  moim wczorajszym makijażem. Właściwie jest to bardzo naturalny make up w stylu "no make up".  Wersja dla tych osób, które lubią naturalny makijaż.

Korektor, podkład, tusz, połówki rzęs i błyszczyk. 


Proszę o wyrozumiałość w rzęsach jeżeli komuś coś nie pasuje, ponieważ przyklejałam je zaledwie drugi raz. 


Kosmetyki
Podkład Maybelline Affinitone
Korektor Kobo
Połówki rzęs Ardell 
Tusz Lovely (żółty)
Błyszczyk Kobo nr 302 Delicious

Malujecie się tak? :)   


Komentarze

  1. Do rzęs nie mogę się przyczepić, bo ładnie je przykleiłaś :) Następnym razem narysuj cienką czarną kreseczkę nad linią rzęs, by nie było widać miejsca ich klejenia :) Makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pierwszym razem malowałam cienką, czarną kreskę, ale zauważyłam, że z daleka nawet nie widać tego jak na dodatek noszę okulary. Chociaż może i lepiej wyglądają z kreską. Dziękuję za uwagę! :)

      Usuń
  2. ładnie przyklejone! :* ja lubię taki makeup robić szczególnie w weekendy <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty