Makijaż - PasteLOVE, szybki dzienniak

Hej. ;) 
Dziś podzielę się z Wami bardzo szybkim makijażem pastelowym z czarną krechą. 
Dwa odcienie łososiowego koloru, odrobina połyskującego w kąciku cienia i jest dzienniak. 


Na co dzień noszę okulary (jak wiecie). Dla okularnic pasuje jak najbardziej.:)
Wszystkie makijaże, które są na moim blogu zawsze towarzyszą moim okularom, a więc drogie Panie nie ograniczajcie się jeżeli też nosicie. 

Cienie Sleek
Podklad Maybelline
Puder Max Factor
Korektor Kobo
Tusz Kobo
Eyeliner Miss Sporty
Róż M.A.C.

Przyszła dziś do mnie paczka, więc w następnych dniach nowości na blogu! 





Komentarze

  1. super, bardzo lubię takie makijaże! Piona za tragusa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie makijażowe odsłony z kreską w roli głównej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska - mój codzienny makijaż jak nie chce mi się zbytnio malować lub jak nie mam czasu. :D

      Usuń
  3. Piękne połączenie kolorów, moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty