Makijaż - pogoń za wiosną

Witajcie! :)
Dziś makijaż bardzo wiosenny, ponieważ już nie mogę się doczekać kiedy będzie ciepło, zaczną kwitnąć kwiaty. Niestety u mnie jest śnieg i kto wie ile on jeszcze będzie... Oby jak najszybciej nadeszła wiosna! :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba.




Kupiłam dwa błyszczyki z Kobo i jestem z nich zadowolona! 


*Kosmetyki*
Cienie z paletki Technic Electric
brązowy cień Sleek Oh So Special 
Eyeliner Miss Sporty
Brwi Sleek Oh So Special
Tusze: Kobo Professional GROWING LASHES MASCARA & SCENIC LOOK MASCARA
Błyszczyk również z Kobo nr 307 SPICY jak i 
Korektor
Podkład Garnier BB Cream 
Róż Catrice 

Pozdrawiam cieplutko! 




Komentarze

  1. śliczny! Uwielbiam kolorowe makijaże, chociaż chyba dawno się kolorami na powiekach nie bawiłam.. przypomniałaś mi, ze muszę do tego wrócić! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie wiosna to akurat czas na zabawę z kolorami ;D

      Usuń
  2. jestem pod wrażeniem, wyszedł genialnie <333 !!!! połączenie kolorów jest boskie :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Odważnie :) Przepięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty