Makijaż - burgund, brąz i róż

Dzień dobry! :) 

Na początku chciałam powiedzieć, że makijaż miał być z fioletowym cieniem, ale zamiast niego użyłam połyskującego różu. Wyszło to w trakcie makijażu... :D Tym razem nie kolorowy, coś dla tych Pań, które lubią ciemniejsze makijaże. Jeżeli chodzi o mnie to po prostu uwielbiam ciemne, brązowe, czarne, mocno podkreślone oko, mimo tego, że mam bardzo dziecinną twarz i nie wyglądam na swój wiek, a na dodatek jestem 'bladziuchem'. Myślę, że to w niczym jednak nie przeszkadza. :)



Kolory użyte do makijażu, które zostały przeze mnie zapomniane i siedziały nieużywane już dawna
 to: pierwszy rząd od góry burgundowy cień (ostatni),
drugi rząd taki brązowy lekko wpadający w bordo cień koło czarnego
oraz dosyć często używany różowy cień: drugi rząd, cień drugi od lewej.



Kosmetyki
Paletka Sleek Oh So Special
Rzęsy: Kobo Professional Scenic Look Mascara
Korektor Kobo 
Podkład Garnier BB Cream
Róż M.A.C.
Usta błyszczyk Eveline Cosmetics (numer się zmył)




Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty