Makijaż - niebieski, fiolet, granat

Niebieski, fiolet, granat...Czyli coś w sam raz na karnawał. :) 
W poprzednim poście pokazałam Wam paczkę, a co w niej było? Między innymi paletka Technic. Czytałam o niej dobre opinie. Zapłaciłam za nią niecałe 10 zł i powiem Wam za taką cenę to jest warta zakupu. Dziś pierwszy jej test, kolory bardzo ładne, jedyny minus to lekkie osypywanie cieni, ale to nie jest żaden kłopot. Opakowanie solidne trochę przypomina Sleek'a.
Do tego też kupione wraz z paletką kępki (i rzęsy) Ardell, są identyczne jak moje rzęsy, więc się znakomicie komponują. Pierwszy raz w życiu przyklejałam kępki, ale poszło mi cudem bardzo dobrze! Przykleiłam po trzy od zewnętrznego kącika oka. 
 Chcecie zobaczyć zdjęcia? :) To proszę bardzo:




...i oczywiście makijaż! 


Ps. W paczce jeszcze była maska do włosów, ale na jej recenzję musicie poczekać.
Pozdrawiam! :) 

Komentarze

  1. sliczne połaczenie dzisiaj robiłam takie samo..pieknie Ci w nim
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolory, ale ja bym się chyba nie odważyła na taki makijaż ;) D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy takie lubi... Jeżeli chodzi o mnie to używam każdego koloru zaczynając od neonowych, a skończywszy na brązach. ;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty