Kobo Professional: Fashion Color Shine & Care Lipstick 202 Natural - recenzja

Witam w ten słoneczny dzień! :)
Przygotowałam dla Was recenzję pomadki w kredce.

Zanim jednak przeczytacie słowa o produkcie chciałam wspomnieć o moim fan page na facebooku.
Po prawej stronie bloga jest ikonka "fb" wystarczy na nią nacisnąć i zostaniecie przekierowani na moją stronkę. Serdecznie zapraszam. Są tam zdjęcia, których nie znajdziecie na blogu oraz wpisy i zdjęcia klientek. Będzie mi miło jeżeli polubicie. :)




Słowa producenta:
Pomadka łącząca zalety błyszczyka i pomadki. Nadaje ustom piękny kolor, subtelny połysk i pielęgnuje je dzięki zawartości masła Shea i witaminy E. Wygodna w aplikacji. 

"Kilka" słów ode mnie:
Pomadka jest w czarnym opakowaniu, srebrna końcówka służy do przekręcania i wysuwania jej. 
Miałam ochotę na inne kolory, ale jak już znalazłam się przy szafie Kobo w drogerii Natura, zostały prawie same testery. Wzięłam kolor naturalny i jestem zadowolona.
Pomadka jest delikatna, nawilża  - docenią ją osoby z suchymi ustami! :) 
Przyjemnie się ją aplikuje, ma leciutki, subtelny połysk. 
Utrzymuje się mniej więcej 3 godziny. Dodam, że jadłam w między czasie. Także bez jedzenia czas pewnie się wydłuży.
Ode mnie dostaje bardzo DUŻE TAK! :)
Polecam ją wszystkim. 
Na pewno kupię jeszcze inny kolor. 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty