W7: Hi Definition Pump Foundation - Buff (recenzja)

Cześć!
Opowiem o lekko kryjącym podkładzie marki W7.
Czy jest warty uwagi? 
Żeby rozwiać Wasze wątpliwości zapraszam do czytania. 


Od razu przejdę do rzeczy, ponieważ na buteleczce nie ma żadnych informacji szczegółowych. 

Podkład znajduje się w szklanej buteleczce z pompką, która ułatwia wydobycie produktu. 
Nie ma szczególnego zapachu. Mój odcień jest najjaśniejszy ze wszystkich, czyli "BUFF". Będzie dobry dla takich bladziuchów jak ja. :) 

Konsystencja bardzo mi się podoba! Moja ulubiona, czyli lejąca się. Dzięki temu łatwo rozprowadza się podkład na skórze. Jest lekko kryjący, dla osób z niewielkimi niedoskonałościami na pewno się nada. 
 Jestem ogromnie zadowolona z tego jak wygląda na twarzy. Ciężko to wytłumaczyć, ale nadaje piękną taflę/poświatę na skórze. Dodaje blasku, odbija światło. Cera wygląda bardzo ładnie i promiennie. Wytrzymuje u mnie cały dzień, więc to dobry wynik. 

Kupiłam go na promocji w drogerii Natura za 12.99 zł. 
Tak mało za tak dobry produkt - strzał w 10! :)
Polecam! 




Mam nadzieję, że widać jak ładnie wygląda. Nie ma żadnych drobinek. 



Komentarze

  1. ooo lubię takie lekkie rozświetlające podkłady :) Nie znam tej marki ale za taką cenę... żal nie spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena bez promocji to chyba 18 zł, w każdym bądź razie poniżej 20 zł. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty