Przepis na obiad: Naleśniki z farszem ruskim

Cześć! 
W końcu coś od kuchni. Mimo, że blog jest typowo makijażowy to czasami lubię też podzielić się z Wami pysznościami. Tym razem przepis na pyszne naleśniki! :)

Składniki
1 kg ziemniaków
600 g sera białego (dwie kostki po mniej więcej 300g)
2 cebule 
Sól i pieprz (najlepiej świeżo zmielony)
Trochę smalcu do cebuli 

Naleśniki robię z mleka, mąki i jaj. Użyłam 1,5 litra mleka, 2 jaja i mąki "na oko" + trochę wody mineralnej gazowanej. 


Ziemniaki obieramy i gotujemy w osolonej wodzie. W tym czasie robimy ciasto na naleśniki (według swojego przepisu) i smażymy je. Cebulę obieramy, kroimy w drobną kosteczkę i smażymy na smalcu.
Ser wkładamy do maszynki (mielimy), gdy ziemniaki się ostudzą powtarzamy czynność. Przemielone składniki mieszamy, dodajemy podsmażoną cebulę i doprawiamy. Farsz ruski powinien mieć wyrazisty smak, być pieprzy. 
Na naleśniki nakładamy farsz, zawijamy w kopertę, trójkąt lub kto co woli. 
Przed podaniem podpiekamy zawinięte naleśniki na oleju bądź maśle, żeby były ciepłe. 

Podajemy ze śmietaną lub sosem pieczarkowym.

Z tej porcji wyjdzie mniej więcej 15 'bardzo sytych' naleśników. 
Mi wyszło 18 z tego 3 bez niczego. 

Jeżeli chodzi o mnie to zjem tylko jednego naleśnika i mam dosyć, jestem najedzona. :) 



Polecam! 
Smacznego! :)



Komentarze

Popularne posty