Pomadka W7 'Ruby Red' - recenzja

Cześć!
Od niedawna w drogerii Natura możemy znaleźć produkty marki W7.
Nigdy nic nie miałam z tej firmy, a więc się skusiłam na piękną czerwoną pomadkę.
Kolor piękny, głęboka czerwień. Od dawna miałam ochotę na czerwoną szminkę, bo akurat takiej nie mam. 
Była promocja i zapłaciłam za nią 8-9 zł., dokładnie nie pamiętam. Ogólnie kosztuje i tak niewiele. 


Jak widać jest piękne logo. Opakowanie jest czarne, eleganckie.
Pomadka dobrze rozprowadza się na ustach, wystarczy jedna warstwa do pokrycia.
Jestem z niej bardzo zadowolona!!!
Utrzymuje się do kilku godzin, mogę przy niej pić bo kolor nie blaknie. 
Najpierw zmywa się bliżej jamy ustnej, potem równomiernie schodzi na całym obszarze ust. 
Porównałabym ją do pomadek z Astor. Jest podobna i nawet powiem, że lepsza, a jest dużo tańsza! 
Akurat ja wolę efekt bardziej matowy, dlatego też "odbijam" sobie usta na płatku/kawałku papieru. Wtedy trzyma się jeszcze lepiej. 
Na pewno zakupię inne kolory. Jest to produkt godny uwagi. 
Polecam! :)




Do tego kupiłam jeszcze podkład też z nieznanej mi przedtem firmy, ale o nim powiem niebawem... 




Kto ma wolne, to życzę udanych wakacji!
Kto jednak jeszcze nie ma jak ja, niech się trzyma. :)
Pozdrawiam! 

Komentarze

Popularne posty