Smart Girls Get More: podkład MATTE & MOISTURE - recenzja

Cześć! :)
Trochę Wam opowiem o podkładzie. Marka Smart Girls Get More, jest dla mnie nową. To mój pierwszy produkt tej firmy. Szafę tych kosmetyków możecie znaleźć w drogeriach Natura. 


Opis producenta: 
Podkład matujący z kwasem hialuronowym. Matuje i nawilża. Zawiera Vit E i Trójpeptydy. 

Mój ulubiony podkład Maybelline Affinitone właśnie się kończy, a więc skusiłam się na ten. 
Stojąc w Naturze nie mogłam się zdecydować czy wziąć najjaśniejszy kolor czy drugi z kolei. Jednak pomyślałam, że może w końcu się opalę i wzięłam numerek 002 light beige. Jak na razie dalej jestem blada, ale dobrze wyglądam w tym kolorku. Moja cera przynajmniej nabrała ładniejszy kolor. Cena jest mała, jak dobrze pamiętam to jakieś 8zł. (Zgubiłam paragon, a miałam zachować. Jeżeli się pomyliłam to mnie poprawcie).

Wracając do samego produktu...
Pojemność to 30 ml, od otwarcia ważny jest rok. Tubka jest praktyczna z "dziubkiem", więc łatwo wycisnąć małą ilość produktu. Jestem przyzwyczajona do bardzo lejącego podkładu M.Affinitone, więc dziwnie było mi przyzwyczaić się do tego, gdyż ma całkowicie inną konsystencję mniej lejącą, zwyczajną dla podkładów. Zaakceptowałam jednak ten fakt i poszło gładko. Od razu spodobał mi się zapach, bardzo przyjemny i lekki.
Podkład jest lekko kryjący w sam raz na lato. Nie podkreśla mi suchej skóry. Muszę dodać, że zawsze przed makijażem jako bazę stosuję krem NIVEA CARE (polecam!). Ładnie wygląda na skórze, nie wysusza, trochę nawilża, a jednak skóra nie jest świecąca. Efekt bardzo przyjemny. 
Teraz w upalne dni rozprowadzanie pędzlem tego produktu jest samą przyjemnością, ponieważ jest ZIMNY! :D Nie przypominam sobie żebym się spotkała z zimnym podkładem kiedykolwiek. Chyba, że trzymałabym go w lodówce. 
Ogólnie jestem z niego zadowolona.
Jeżeli szukacie lekko kryjącego podkładu w małej cenie to może być właśnie ten! 
 

Z chęcią zapoznam się z innymi produktami tej firmy. Jeżeli zakupię to podzielę się tym z Wami. 

Ciężko było znaleźć opinię w internecie o tym podkładzie, a więc moja na razie jest jedną z niewielu.



Stronka: http://www.smartgirlsgetmore.com

Komentarze

  1. Uwielbiam ich kosmetyki ;) Miałam kilka lakierów i kredkę do oczu- jak dla mnie rewelka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar kupić inne kosmetyki tej firmy. Kuszą mnie bardzo małe ceny. ;) Mam nadzieję, że też się tak dobrze sprawdzi reszta jak u Ciebie.

      Usuń
  2. Kupiłam wczoraj, ale byłam bardzo nieufna. Kiedyś kupiłam eyeliner i okazał się porażką i jeszcze te ceny......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie podkład jest ok, innych kosmetykow nie mialam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty