My Secret bronzing powder for contouring - recenzja

Hej! 
Uczepiłam się recenzji, więc dziś kolejna. Następnym razem postaram się o makijaż. :)


MATOWY PUDER BRĄZUJĄCY DO TWARZY I CIAŁA
Doskonale podkreśla opaleniznę. 
Idealny odcień do konturowania i modelowanie twarzy.

***
Można powiedzieć, że nie jest to nic innego jak tani bronzer. Za 11g płacimy 11.99 zł (jak dobrze pamiętam). Opakowanie jest trochę z kiepskiej jakości plastiku, ale to można wybaczyć. Zatrzask się nie zacina. 
Kolor jest bardzo ładny, świetnie nadaję do jasnej cery. Taką właśnie posiadam. Bardzo dobrze mi się z nim pracuje, ładnie wygląda na skórze. Nie robi plam. Puder jest gładki.
Utrzymuje się na skórze spokojnie przez cały dzień. Dobra jakość w małej cenie.
Niestety ma jeden minus, który mnie jednak denerwuje. 
PYLI SIĘ! Wystarczy przejechać lekko pędzlem i efekt pylenia pojawia się od razu.
 Oprócz tego nie ma żadnych minusów. Ostatecznie można to przeżyć, ratuje go to, że dobrze się spisuje. 


W rzeczywistości kolor jest jaśniejszy. 

Mogę go szczerze polecić! :)

Tak wygląda z daleka. 

Pozdrawiamy z sunią mojej starszej siostry!

Komentarze

  1. Do konturowania mam paletkę Sleek, której na razie nie chcę zdradzać ☺
    Pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie 😊
    www.landofvanity.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. O, bardzo dobrze, że o nim napisałaś, rozglądam się za jakimś niedrogim bronzerem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten będzie dobrym wyborem. :)
      Dostępny w drogerii Natura.

      Usuń
  3. ja nie mam zbyt dobrej przygody z bronzerami i zbytnio nie używam :D ale włosy to masz mega ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja używam bo bardzo mi ocieplają twarz, a jestem bladziuchem. :)
      Dziękuję!

      Usuń
  4. Miałam go kiedyś, ale gdzieś przy przeprowadzce mi go wcięło.. Teraz używam wyłącznie FakeBake - drogi, ale jest ze mną już 3 lata i nadal mam go sporo :)

    www.ladyaggu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty