Ziaja: krem arganowy na dzień i na noc - recenzja

Cześć! 
Opowiem Wam o kremie, który czytając po opiniach ma wiele wrogów, znajdą się osoby neutralnie do niego nastawione jak i te, które go polubiły. Do których z grup się zaliczam? Dowiecie się czytając. :)

Pojemność 75 ml
Cena 7-8 zł
Dla skóry bardzo suchej i podrażnionej
Preparat testowany dermatologicznie i alergologicznie 

Od producenta:
skuteczna pielęgnacja już po pierwszej aplikacji*
Łagodząco-ochronny  krem z naturalnym olejem arganowym. Wspomaga procesy ochronne skóry. Poprawia gładkość, nawilżenie i elastyczność naskórka. Zmniejsza zmarszczki oraz zapobiega ich powstawaniu. Działa kojąco na podrażnienia.

wzrost nawilżenia skóry o 49%
*wynik potwierdzony badaniami in-vitro

SPOSÓB UŻYCIA: Krem nanieść na skórę twarzy, następnie delikatnie wklepać.

* * * 



Krem mógłby pachnąć ładniej. Zapach nie przypadł mi za bardzo do gustu. 
Konsystencja bardzo gęsta i tłusta - taką jaką lubię stosować na noc. :)
Nie polecałabym go stosować na dzień, ponieważ cera będzie się świecić. Stosuję go tylko na noc, nakładam go sporo. 
Wracając do obietnic producenta, rzeczywiście krem nawilża moją skórę. Moja należy do suchych, a w zimnie do bardzo suchych. Smarując się wieczorem, rano nadal skóra jest nawilżona. 
Stosując ten krem moja skóra stała się jeszcze gładsza i miła w dotyku. 
Muszę przyznać, że świetnie działa na podrażnienia! 
Na nosie od alergii miałam takie małe czerwone bąbelki i nie mogłam ich się pozbyć. Czekałam, aż same znikną... Zaraz po tym kupiłam ten produkt, 3-4 zastosowania wieczór i bąbelki zniknęły. Do tego wszelkie zaczerwienienia i podrażnienia 'wyciszyły się'. 
Kolejny produkt z Ziaji, który przypadł mi do gustu.
Kolejnym razem wezmę inny krem, chcę przetestować większość. 



Skład



Tutaj łapcie link do mojego ulubionego masła kakaowego KLIK

Miłego tygodnia życzę! :)



Komentarze

  1. to przez parafinkę na drugim miejscu wiele osób reaguje na niego zapychaniem i wypryskami :) osoby z cerą suchą tolerują ją, bo działa jak "bloker" - zapobiega parowaniu wody, więc to nawet na plus :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty