Masło kakaowe Ziaja - recenzja

Dziś o kremie, który przez ostatnie miesiące stał się moim ulubieńcem.

Jest to krem dosyć popularny, marka wszystkim raczej znana. Dostępna w drogeriach, supermarketach jak i w aptekach. 




Słowa producenta:
Sposób użycia: krem nanieść na skórę i delikatnie wklepać.
(Polecany również przed opalaniem, także w solarium)
Stosować z innymi preparatami masło kakaowe ZIAJA.

KREM TŁUSTY DZIAŁANIE: Dostarcza skórze cennych substancji odżywczych. Regeneruje, wygładza i działa ochronnie na naskórek. Nawilża skórę i zapobiega nadmiernej utracie wody. Skutecznie łagodzi podrażnienia. Regularnie stosowany przywraca skórze piękny wygląd i wyraźnie poprawia jej koloryt. 


Moja opinia:
Zacznę od tego, że mam suchą cerę z tendencją do świecenia się na czole (od czasu do czasu). Teraz gdy jest zima to stała się jeszcze bardziej przesuszona. :( Jeżeli masz suchą skórę lub normalną to na pewno krem dla Ciebie! 
Jest to moje chyba 3 opakowanie. Regularnie stosowany krem mi rzeczywiście pomógł jak zapewnia producent. Po 2 tygodniach stosowania co wieczór zauważyłam, że koloryt skóry znacznie się poprawił. Skóra zyskała ładniejszy wygląd. Do tego masło pomaga zagoić się moim krostom, zaczerwienieniom wokół nich i wszystkim "niechcianym gościom". Czyli obietnica spełniona - łagodzi podrażnienia. Jako, że jest tłusty dobrze nawilża, jest przyjemny. 
Pachnie pięknie! Uwielbiam ten zapach! 
Bardzo wydajny, jedno opakowanie wystarcza na długo.
Teraz gdy mamy jeszcze zimę stosuję go również przed nałożeniem podkładu, ale w małej ilości, ponieważ używam podkładu/kremu BB od Garniera, a więc nie chcę się świecić. 

(Z tej serii mam jeszcze z ubiegłych wakacji olejek który przyśpiesza opalanie. Niestety nic o nim nie powiem, ponieważ w tamte wakacje jakoś mnie słońce nie rozpieszczało i nie mogłam się opalić nawet trochę).



(50 ml i mała cena!) 
W Rossmanie zapłaciłam za krem niecałe 4 złote. 

Gdy skończę to opakowanie skuszę się na jakiś inny krem z ZIAJI, ponieważ jestem ciekawa reszty.
W tym tygodniu może napiszę recenzję na temat kremu pod oczy, oczywiście tej samej firmy. 

A Wy jakich macie swoich ulubieńców? :) 

Komentarze

  1. a ja lubię używać go latem, przed opalaniem <3 fajnie nawilża i nie spływa podczas kąpieli w jeziorze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go bardzo lubię, gdy moja buzia potrzebuje nawilżenia i regeneracji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty