Krem pod oczy ZIAJA - recenzja

Dziś przedstawię Wam krem pod oczy z Ziaji z serii "Sopot". 


Słowa producenta:
rozświetlenie
Lekki nieperfumowany krem pod oczy o specjalistycznym dwukierunkowym działaniu.
*Wyraźnie redukuje obrzęki oraz zmniejsza skłonność do ich powstawania
*Intensywnie rozjaśnia cienie i przywraca skórze wokół oczu jednolity koloryt.
SPOSÓB UŻYCIA: Krem nanieść na skórę pod oczami i na powieki, następnie delikatnie wklepać. Unikać wprowadzania do worka spojówkowego. 

Moja opinia:
Konsystencja kremu jak bardzo delikatna co jest dużym plusem. Bez zapachu. Dzięki 'dziubkowi' łatwo zaaplikować małą ilość produktu. Stosowany regularnie krem co wieczór przyniósł efekt. Moje cienie pod oczami się rozjaśniły. Nie jest to jakiś efekt WOW, ale jednak jestem zadowolona. Dodam, że moje zacienienie jest 'bardzo' wyraźnie widoczne bez makijażu. Jak na krem w małej cenie warto kupić. Jeżeli moje okropne cienie w miarę możliwości  rozjaśnił to pewnie przy mniejszym zaciemnieniu będzie jeszcze lepszy efekt. Czy polecam? Pewnie! Zawsze warto spróbować.




Macie swój ulubiony krem na cienie pod oczami? Możecie mi coś polecić? 
Jeżeli tak - będę wdzięczna. :) 

Komentarze

  1. Ja nie mam ulubionego, żaden do tej pory nie spełnił moich wymagań :( Szukam mocnego nawilżenia, a jedyne co dostaję, to powierzchowne nawodnienie! Przykro :D Ale mam nadzieję, że znajdę coś lepszego w niedługim czasie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty