Luksusowy krem+serum do rąk i paznokci Argan&Vanilla Eveline Cosmetics - recenzja

Cześć! :)

Dzisiaj recenzja na temat kremu z Eveline. Miał być duet z peelingiem tej samej serii, ale zakupiłam go później, więc opinia na jego temat będzie osobna. (Pewnie pod koniec tygodnia). Ogólnie lubię kremy z tej firmy. Zapraszam na recenzję! 




(30 ml)

Słowa producenta
Innowacyjna formuła Luksusowego kremu+serum do rąk i paznokci Argan&Vanilla błyskawicznie przynosi ulgę nawet najbardziej suchej skórze, a ciepły aromat wanilii zapewnia chwile odprężenia i relaksu.
Zwalcza 7 problemów skóry dłoni i paznokci
*intensywnie nawilża i odżywia *wygładza i przywraca elastyczność *błyskawicznie redukuje szorstkość *wzmacnia paznokcie *zmiękcza skórki *redukuje przebarwienia *odmładza 

Stosowanie: kilka razy dziennie niewielką ilość kremu wmasować w umytą skórę dłoni.

Moja opinia
Od razu zwróciłam uwagę na piękne złote opakowanie. Bardzo przypadło mi do gustu. Jest takie szykowne. :) Zapach jest waniliowy - bardzo mi się podoba. Konsystencja kremu nie jest gęsta. Powiedziałabym, że w sam raz. Kolor żółtawy/limonkowy. 
Odnosząc się do problemów, które ma zwalczać u mnie rezultaty są takie:
-przyznaję, że krem nawilża i odżywia - skóra po posmarowaniu jest nawilżona z czego się cieszę
-dłonie są bardziej elastyczne co jest zauważalne i to w dużym stopniu, skóra jest bardzo gładka (aż chce się ją głaskać!)
-skóra dłoni jest bardziej delikatna
-skórki są trochę zmiękczone
Co do przebarwień i odmłodzenia się nie odnoszę, ponieważ nie mam przebarwień, a moja skóra jest nadal młoda. :D 
Ten krem/serum nie ma dla mnie żadnych minusów. Bardzo dobrze się spisuje. Zużyłam jedno opakowanie, więc drugie zapewne też kupię. 
Polecam gorąco! :) 




Jesteście ciekawi peelingu z tej serii? :)
To wyczekujcie następnej recenzji, a dowiecie się czy też "aż tak" mnie zadowolił jak ten krem. 


Pozdrawiam 
Klaudia 

Komentarze

  1. Uwielbiam go! Mój numer jeden! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy o nim mówią w samych superlatywach :) muszę go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze lubiłam kremy z Eveline, ale ten jest najlepszy jak na razie. Postarali się. :)
      Wypróbuj, na pewno nie pożałujesz.

      Usuń
  3. sporo czytałam na temat tego peelingu, w końcu się skusiłam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to jest krem, peeling jest w innym poście! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty