Mineralize Blush M.A.C - recenzja

Dziś recenzja za którą zabieram się już bardzo długi czas! :)

Dobrze znana wszystkim firma M.A.C - czy mnie zadowoliła czy też nie? 
Zapraszam do czytania. 


Jest to mineralny, wypiekany róż, który już mam dłuższy czas.(Widać po opakowaniu). Troszkę o nim zapomniałam, a ostatnio powróciłam i prawie codziennie go używam. 


Zacznę od tego, że ciężko mi określić kolor. Jest lekko łososiowy, brązowy. Bardzo łatwo się go aplikuje pędzelkiem. Nie robi plam, wystarczy odrobina produktu i jest dobrze widoczny na twarzy. Nie ściera się - u mnie spokojnie wytrzymał od godziny 10:00 do 6:30 następnego dnia. 
Jest bardzo wydajny! Używałam go sporo razy, a wygląda tak jak na zdjęciach.
Jeżeli dobrze się przypatrzymy to widać delikatne połyskujące drobinki. 
Opakowanie z plastiku, solidne w drobinki brokatowe. 
Róż jest moim ulubieńcem ze względu na trwałość. <3


Cena... Jak wiemy w Polsce drogie są  kosmetyki tej firmy. Z tego co się orientuję w USA są tańsze.
Na razie jest to mój jedyny kosmetyk tej firmy i jestem z niego zadowolona.
Może w przyszłości zakupię taniej produkty MACa, wtedy na pewno się tym z Wami podzielę.

Dziękuję Siostrze za róż po raz drugi! :) 
Magda - dziękuję :*




Tutaj są dostępne produkty: www.maccosmetics.pl/


PS. A przy okazji tej firmy przypomniało mi się, że mój tort na 18stkę był też 'firmowy'. :D




Komentarze

  1. Nie ma za co Kakunko :) niech Ci służy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda cudnie! :)
    i tort też super! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić biurko do manicure składane . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty