"Nie do pary mam i ja" - czyli Światowy Dzień Zespołu Downa. Akcja i cel.

Cześć!
Dziś przychodzę z nietypowym postem. W sobotę (21.03.2015r.) obchodzimy Dzień Zespołu Downa. Dowiedziałam się o tym w tym tygodniu od fundacji w moim mieście. Symbolem tegorocznego dnia są skarpetki "nie do pary". :) Nie przez przypadek! 

Zacytuję wyborcza.pl :
"Wada ta polega bowiem na tym, że w 21. parze chromosomów osoby z zespołem Downa zamiast dwóch, mają trzy chromosomy (inna nazwa wady to trisomia 21). Także dlatego tegorocznym symbolem akcji są skarpetki nie do pary."

Kochane! I tu mały apel! Skoro jesteśmy blogerkami, ludzie odwiedzają nasze blogi proponuję akcję! Zróbcie post, w którym wytłumaczycie o co chodzi i wklejce zdjęcie swoich "niedoparków". Takim małym gestem zwrócimy uwagę, że wśród nas żyją takie osoby na co dzień.
Można też nagrać filmik. 

Mimo, że jeszcze nie ma soboty, ja już to zrobiłam.
A Ty? Na co czekasz? :) 
Powiadomcie o tym inne blogerki, a będzie miło. :) To nic nie kosztuje. 





Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty