Makijaż - biały, łosoś, brąz

Kolejny makijaż bardziej elegancki, na różne okazje. Muszę przyznać, że nie przepadam za doklejaniem rzęs. Dlatego wolę połówki, a najbardziej kępki. Dziś - cudowne połówki rzęs! Miały być gęste rzęsy bardziej nadające się do wieczorowego makijażu, ale w trakcie zdecydowałam inaczej. 
Jeżeli w tym roku wybiorę się na jakąś uroczystość, na pewno zagości ponownie ten makijaż u mnie może w połączeniu z czarną kreską eyelinerem. 
Przed stworzeniem tego makijażu zainspirowałam się makijażami ślubnymi z internetu, jest ich całe mnóstwo w podobnej kolorystyce! Nie mogłam sobie odmówić spróbowania takiego makijażu u mnie, a od dawna miałam na niego ochotę. 





Kosmetyki
Paletka Oh So Special
Growing Lashes Mascara Kobo 
Połówki rzęs ARDELL
Podkład BB Cream Garnier
Puder Creme Puff Max Factor
Korektor Kobo 
Pomadka Miss Sporty "I chat" nr 015
Róż MAC 

Komentarze

  1. Piękny!!!:), muszę sobie zrobić, bo ostatnio leniwa jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie makijaż idealny na ślub :) chociaż na co dzień również i często sama taki noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietny makijaz uwielbiam kolor lososiowy w makijazu

    OdpowiedzUsuń
  4. Super makijaż :) i świetny blog, na pewno będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło i zapraszam gorąco! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty