Arganowy Krem-Maska do rąk i paznokci La Luxe Paris - recenzja

Cześć Kochane Kobietki! :) 
Wiece do odkryłam? W Biedronce są w sprzedaży kremy, które wyglądają jak te z Eveline... Widziałyście? Nie mam pojęcia dlaczego wyglądają aż tak podobnie i nawet z szybkości można je pomylić.  
Druga kwestia to taka, że marzec to mój miesiąc recenzji. Nie mam pojęcia co mnie tak wzięło. :) 
Wracając do kremu, kilka słów o nim i o podobieństwach z Eveline. 




Słowa producenta: 
Innowacyjna receptura kremu-maski do rąk i paznokci Gold Argan, oparta na nowoczesnej technologii MicroHydration Tech, natychmiast zapewnia dłoniom długotrwałe nawilżenie. Luksusowy krem-maska o niezwykle eleganckim, waniliowym zapachu, skutecznie wspomaga naturalną regenerację i wzmacnia hydrolipidową barierę ochronną naskórka. Już od pierwszego zastosowania skóra dłoni staje się miękka, elastyczna i jedwabiście gładka. Krem doskonale się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości. Polecany do stosowania zarówno na dzień, jak i na noc. 
Zwalcza 7 problemów skóry dłoni i paznokci
*błyskawicznie nawilża
*intensywnie regeneruje
*poprawia elastyczność
*głęboko odżywia
*redukuje przebarwienia
*wygładza
*wzmacnia paznokcie

Beauty Renewal Complex dzięki najwyższej jakości starannie wyselekcjonowanych składników aktywnych intensywnie odżywia, nawilża i wygładza skórę, przywracając jej piękny i atrakcyjny wygląd. Olejek arganowy doskonale regeneruje i odżywia. Kwas hialuronowy nawilża, ujędrnia i wygładza skórę. Olejek z kiełków pszenicy przeciwdziała procesom starzenia się. Wyciąg z lukrecji redukuje przebarwienia i wyrównuje koloryt skóry. Naturalna betaina nadaje wyjątkowe uczucie jedwabistej gładkości. D-panthenol i allantoina działa kojąco na podrażnienia. 

Stosowanie: kila razy dziennie wmasować niewielką ilość kremu w czystą skórę dłoni.

Moja opinia:
Pierwsze wrażenie: opakowanie podobne do kremu z Eveline. Na dodatek kolor jest zielonkawy tyle, że jaśniejszy od poprzednika. Zapach - również waniliowy, ale inny. Jeżeli dobrze się wąchać to bardziej sztuczny i gdzieś w efekcie brzydko pachnie. Wolę ten z kremu+serum KLIK. Konsystencja jest 'taka sobie' trochę po rozsmarowaniu jest maślana. Bardzo szybko się wchłania, co mnie zdziwiło. Chwilkę po posmarowaniu rąk kremu już nie czuje, że mam go na skórze. (Chociaż nie u każdego może tak być, gdyż moja mama ma na odwrót). Dla mnie nie jest to żaden minus. Owszem - skóra dłoni jest gładka i nawilżona z czego jestem zadowolona, ale średnio elastyczna. Efekt "elastyczności" bardziej odczuwałam przy kremie+serum.  Myślałam, że ten produkt będzie lepszy. Chociażby ten zapach. Ostatecznie piękne opakowanie to nie wszystko, nie jest to odpowiednik z Eveline. NIE JEST TO LUKSUSOWY KOSMETYK. Co najwyżej leżał obok takich. Niestety nie do końca spełnił moje oczekiwania, a szkoda. :( Jednogłośną decyzją razem z mamą wolimy Argan&Vanilla ze sprawdzonej firmy. 

Nie koniecznie polecam. 
100 ml kosztuje chyba około 8-9 zł. 






Zachęcam kupić Luksusowy krem+serum do rąk i paznokci Argan&Vanilla Eveline Cosmetics.


Ktoś używał tego z La Luxe Paris? 


Komentarze

  1. nie używałam, ale gdybym miała wybierać, to wzięłabym ten z Eveline :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet go nie kupuj. ;) Z Eveline polecam szczerze.

      Usuń
  2. od razu skojarzył mi się z Eveline :) ale widzę, że nie ma sensu kupować go

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty