Argan&Vanilla Luksusowy peeling do rąk Eveline Cosmetics - recenzja

Dziś druga recenzja "luksusowego" kosmetyku od Eveline, tym razem peeling.
Czy tak samo mnie zachwycił jak krem do rąk? 
Jesteście ciekawi? ZAPRASZAM DO CZYTANIA! :)

(75 ml)

Słowa producenta:
Innowacyjna formuła 8w1, bogata w składniki aktywne skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość. 

Kompleksowe działanie 8 w1:

1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka.
2. Intensywnie nawilża. 
3. Przywraca jedwabistą gładkość.
4. Regeneruje i odżywia.
5. Nadaje sprężystość i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia.
7. Wyrównuje koloryt. 
8. Koi i łagodzi podrażnienia. 

Technologia Young Hand & Hyaluron odmładza i nawilża skórę dłoni oraz przywraca jej głęboki poziom nawilżenia. 
Formuła zawiera:
Renewal Hands Complex o działaniu regenerującym, olejek arganowy, masło Shea, bioHyaluron Plus Complex o działaniu nawilżającym, olejek ze słodkich migdałów, ekstrakty z: miodu, cytryny, wanilii, dzikiej róży, kakao, lukrecji; kompleks witamin A+E+F.

Stosowanie: rozprowadzić peeling na lekko zwilżonych dłoniach i delikatnie masować przez około 3 minuty. Spłukać  obficie letnią wodą. Następnie nałożyć na dłonie krem lub inny preparat pielęgnacyjny. Stosować 2-3 razy w tygodniu. 

Moja opinia:
Konsystencja peelingu jest jak najbardziej na plus. Delikatna z drobinkami przypominającymi piasek oraz większymi brązowymi. Bardzo ładnie pachnie, tak samo jak krem - wanilią. 
Peeling troszkę mnie zwiódł...Dlaczego? Miał "intensywnie nawilżać". Zostało tylko "miał".  Ogólnie mam suchą skórę dłoni, a po zastosowaniu mam suche ręce nadal. Bez kremu ani rusz! Jeżeli posmaruje kremem to jest super, jeżeli nie to jest źle. Zgodzę się z tym, że nadaje sprężystość i elastyczność podobnie jak krem+serum. Skóra dłoni jest gładka i oczyszczona, ale niestety w moim przypadku sucha. :( Czytając informacje z etykiety wydawałoby się, że rzeczywiście skóra będzie chociaż trochę nawilżona, ale raczej nie moja.
Podsumowując: peeling+krem jak najbardziej tak! Sam peeling - nie. 
Będę nadal go używać, ale oczywiście z moim ulubieńcem, gdzie jest już jego recenzja KLIK :)





Duecik:


Kosmetyki według mnie warte uwagi! 


Co powiecie na temat peelingu?

(Kupiłam dziś żel na cienie pod oczami - za jakiś czas będzie recenzja)


Klaudia

Komentarze

  1. Ta seria z olejem arganowym jest świetna! Moja Mama ma krem pod oczy z tej linii i jest bardzo zadowolona :) Peeling też wygląda fajnie, choć powtórzę: ja jestem fanką domowej roboty złuszczaczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię krem z tej serii, więc może kupię peeling dla dopełnienia ;) D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty