Makijaż - fiolet, śliwka, szary, róż.

Dzień dobry w ten piękny słoneczny dzień! :)
Dziś NARESZCIE makijaż, Marzec zaczął się od recenzji i będzie ich więcej, ale żeby nie było nudno udało mi się zrobić makijaż.  Dziś odkryłam, że korektor z Kobo jeszcze lepiej kryje moje cienie pod oczami gdy oczyszczę skórę tonikiem, a po chwili wklepie korektor. Nie wiem czy tu chodzi o bardziej nawilżoną skórę, ale chyba zacznę tak robić. Dziś to przypadek. 






Nie wiedziałam, że dobrudziłam obiektyw jakimś cudem, (haha) dlatego ta kropka.




Kosmetyki:
Krem Masło Kakaowe Ziaja
Cień beżowy (jako baza pod cienie + podkład ) Makeup Revolution
Cień szary i w kąciku oraz pod łukiem brwiowym różowy połyskujący Sleek Oh So Special (brwi też ta paletka)
Cień śliwkowy i fioletowy Golden Rose
Tusz Kobo
Róż Catrice
Szminka Astor 
Korektor Kobo
Podkład BB Cream Garnier 


KOCHANE KOBIETKI
Życzę Wam wszystkiego co najlepsze z okazji naszego święta!
Dużo miłości, abyście miały cudownego mężczyznę, takiego żebyście mogły powiedzieć, że z dnia na dzień kochacie Go coraz bardziej.
Dużo zdrowia - jak już 'musicie' to chorujcie jak najmniej! 
Pogody ducha - doceniajcie małe szczęścia! 
Dużo uśmiechu - to pozytywny gest na co dzień! 
Mało przykrości, problemów i zmartwień.
Dużo kosmetyków - to zawsze nam poprawia humor! :D 
Pamiętajcie - KAŻDA z NAS jest piękna na swój sposób!
WSZYSTKIEGO CZEGO SOBIE ŻYCZYCIE! 
Słodkiego, miłego życia! 

Klaudia






Komentarze

  1. super makijaż :) bardzo powiększa oko!
    Tobie również wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi każdy makijaż powiększa oczy, bez mam małe. ;)
      Dziękuję! :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty