Ultra Doux szampon oczyszczający z cytryną i białą glinką, Garnier - recenzja

Dziś o szamponie i nie z byle jakiego powodu. 
Kiedyś była promocja w Rossmanie akurat na ten szampon. Więc czemu nie skorzystać? Czy to strzał w dziesiątkę? Zaraz się dowiecie! :) 
Używałam sporo szamponów. Zaczynając od zwykłych tanich, ziołowych, gdzie mogę polecić szampon z np. z Malwy. Czasem najzwyklejsze jest najlepsze, aż do mojego ulubionego Head&Shoulders - na pewno wszystkim znany. 
Miałam kilka razy szampony z Garniera, ale żaden mi nie odpowiadał... Jak jest z tym? 



Słowa producenta:
Garnier Ultra DOUX
 Z CYTRYNĄ I BIAŁĄ GLINKĄ
Prawdziwie oczyszczająca receptura do włosów z tendencją do przetłuszczania. W lekkiej, nieobciążającej włosów formule szampon Garnier Ultra DOUX łączy działanie białej glinki, znanej ze swych właściwości absorbujących, oraz odświeżających i oczyszczających ekstraktów z cytryny, pielęgnując skórę głowy.

Rezultat: Twoje włosy są oczyszczone, świeże, lekkie, a skóra głowy ukojona. Dla uzyskania jeszcze lepszych rezultatów po każdym myciu włosów stosuj odżywki Ultra DOUX. 

FORMUŁA BEZ PARABENÓW I SILIKONÓW
CHWILA PRZYJEMNOŚĆI
Odkryj przyjemność stosowania delikatnej i lekkiej formuły.
Poczuj jej świeży zapach. Dotknij swych włosów, są niewiarygodnie miękkie. 


Moja opinia:
Konsystencja lekka, lekko lejąca się, czyli odpowiednia dla szamponów. Kolor lekko zielonkawy, perłowy. Szampon ma ładny, nienachalny, cytrynowy zapach. 
Pierwszym wielkim plusem jest to, że nie trzeba dużo nakładać szamponu żeby go rozprowadzić po całych włosach oraz, aby się dobrze pienił. Mi to baaardzo odpowiada, ponieważ mam długie, gęste włosy, a taki rezultat miał tylko do tej pory Head&Shoulders. 
Włosy po umyciu rzeczywiście są oczyszczone i świeże. Nie przetłuszczają się szybko, a moje mają do tego tendencję. Po niektórych szamponach moje włosy były również matowe, a tutaj: żadnych minusów. 
Czy włosy są niewiarygodnie miękkie? Nie odpowiem na to pytanie, ponieważ używam maski Kallos, więc po niej cały czas mam takie włosy. 
Jeżeli odżywki z tej serii tak samo działają jak szampon to są godne polecenia, ale nie używałam nigdy. 
Jest to na prawdę lekka, nieobciążająca włosów formuła! Do długich, gęstych włosów jak znalazł.
Jestem bardzo zadowolona. Szampon dopisuję do listy 'jeden z najlepszych' jakichkolwiek używałam. 
Totalny SZOK dla mnie jeżeli chodzi o Garniera. Jedyny szampon, który mi tak odpowiada z tej firmy. 
Podsumowując BYŁ TO STRZAŁ W 10 ! 




Używałyście? :) 


Komentarze

  1. nie używałam, ale zakładam, że u mnie by się sprawdził :D lubię szampony od Garnier :) chociaż ostatnio raczej stawiam bardziej na te typowo apteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden mi nie odpowiadał nigdy z Garniera, aż do tego! :D

      Usuń
  2. Nie przepadam za tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty