SUNSHADE MINERALS - zestaw 10 pędzli

Cześć!
Dziś przedstawię Wam moje stosunkowo nowe pędzelki. 
Jeżeli jesteście zainteresowani czy warto kupić taki zestaw to zapraszam! :)


Od producenta:
Kompaktowy zestaw profesjonalnych pędzli do makijażu „Sunshade Minerals”, stworzony przez markę LancrOne jest idealny dla kobiet ceniących wysoką jakość i naturalność makijażu. Najwyższej jakości syntetyczne włosie HD nie podrażnia skóry, dzięki czemu jest zalecane dla najbardziej wrażliwej i skłonnej do uczuleń cery. Struktura włosia nie pozwala na osypywanie się czy wchłanianie kosmetyków. Co więcej, włosie nie wymaga specjalistycznego płynu do mycia, jak ma to miejsce przy pędzlach z naturalnego włosia. Dodatkową zaletą jest również design pędzli, silnie nawiązujący do natury, która jest tak bliska marce Sunshade Minerals. Rączki każdego pędzla wykonane są z bambusa i posiadają kształty sprawiające, iż dłoń nie męczy się podczas nakładania kolejnych warstw makijażu, a pędzle niemal same ją prowadzą. Praktyczne etui zrobione jest z naturalnego lnu. Saszetka z łatwością zmieści się w torebce. Etui dołączamy gratis.



1.
Pędzel do nanoszenia pudru sypkiego, mineralnego lub brązującego, ułożony owalnie i parabolicznie, co pozwala na równomierne nałożenie pudru, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne. 

Lubię ten pędzelek. Włosie jest gęste i miękkie. Używam do pudru, dobrze mi się z nim pracuje. 

2.
Skośnie ścięty pędzel do nakładania różu, rozświetlacza oraz modelowania bronzerem wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.

Tak jak poprzedni pędzelek; włosie gęste, sprężyste i miękkie. Bardzo lubię nakładać nim róż. Sama przyjemność. :)

3.
Flat Top Brush płaski pędzel idealny do aplikacji kosmetyków płynnych, kremowych oraz pudrów sypkich, prasowanych, w kamieniu, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.

Mój ulubiony pędzel z całego zestawu. Uwielbiam nim nakładać podkład. Nie drapie, dzięki temu, że jest stosunkowo mały idealnie rozprowadzam nim na całej twarzy podkład. Pewnie zamówię go jeszcze osobno, gdy się zużyje. :)

4.

Pędzel idealny do precyzyjnego nakładania korektora, jak również do nakładania cieni kremowych , sypkich i prasowanych, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.


Nie przepadam za takimi płaskimi pędzlami, ale ten nadaje się do nałożenia cienia na całą powiekę. Również próbowałam go do nakładania korektora pod oczami i równie dobrze się spisał. 

5.

Pędzel o okrągłym przekroju pędzel typu "kulka", wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.




Półmetek! Pędzel nr 5. :)  Taką "kulkę" każdy powinien mieć. Idealnie się sprawdza w kąciku wewnętrznym jak i zewnętrznym. Mała i precyzyjna, lubię używać. :)

6.
Owalny pędzel do nakładania cieni na całą powierzchnię powieki ruchomej, do cieniowania i blendowania, wykonany z syntetycznego włosia najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.


Służy mi gównie do nakładania pędzli na całą powiekę jak i rozcierania ich. 


7.

Pędzel do cieniowania powiek, płaski, skośnie ścięty, idealny do aplikowania i rozcierania cieni powyżej powieki ruchomej, w kącikach powiek, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne.



Pędzelek niby płaski, skośnie ścięty, ale wcale nie jest "taki płaski" jakby się wydawało. Co widać na zdjęciu. Jest całkiem puszysty. Trochę się zastanawiałam czy będzie mi on potrzeby, ale się spisał! Znalazł u mnie swoje miejsce do rozcierania cieni, łącząc powiekę górną z dolną. Również dobrze sprawuje się do nakładania cieni w załamaniu powieki, jeżeli mamy ją dosyć dużą.  

8.
Pędzel do malowania ust, przeznaczony do aplikacji  pomadek i błyszczyków o konsystencji kremowej oraz płynnej, włosie syntetyczne HD ułożone w kształcie " kociego języczka"

"Koci języczek", bez niego ani rusz! Mój MUST HAVE jeżeli chodzi o usta. Przy łuku kupidyna mam "szpiczaste usta", po prostu takie zakończenie.  ZAWSZE jeżeli używam pomadkę muszę użyć takiego pędzelka. Inaczej ciężko mi sobie poradzić z takim układem ust. (Nie ukrywam, że lubię swoje usta. Są całkowicie inne od innych). Odeszłam z tematu.. Pędzelek jest precyzyjny i świetnie się z nim pracuje! :)

9.

Skośnie ścięty pędzel, służy do nakładania cienia na brwi w celu ich przyciemnienia lub wypełnienia luki po nierówno odrastających włoskach. Umożliwia wykonanie korekty brwi i nadania im odpowiedniego kształtu. Idealny również do rysowania cieniutkich kresek na górnej i dolnej linii rzęs, wykonany z syntetycznego włosia HD najwyższej jakości, włosie miękkie, sprężyste i delikatne 


Wydaje mi się, że wielu osobom nie pasowałby ten pędzelek. Dlaczego? Ponieważ nie jest cienki. Zdaję sobie sprawię, że spora ilość osób woli precyzyjne pędzelki do brwi. Miałam co do niego pewne obawy... Czy uda mi się nim pomalować brwi, aby dobrze wyglądały? 
TAAAK TAAAK TAAAK! Używam go ostatnio ciągle do wypełniania brwi. Dobrze się sprawuje jeżeli będziecie używać cienia do brwi.  Może do kremowych konsystencji nie będzie się nadawał, ale do cieni tak.

10.

Spiralka do tuszowania rzęs i brwi, nylonowa.

Bardzo fajna spiralka. Służy mi do czesania brwi. Nie mam jej nic do zarzucenia. 



"Pędzelki osadzone są w srebrnych skuwkach na bambusowych trzonkach, wykonane z delikatnego, syntetycznego włosia, które jest niesamowicie mięciutkie i miłe w dotyku, nie podrażnia nawet wrażliwej i skłonnej do alergii cery.
Długość pędzli od 13,5 cm do 14 cm.
Zestaw w lnianym zawiązywanym etui".


Podsumowując:
Zestaw dokładnie kosztuje 45.90 zł. Jak na zestaw dziesięciu pędzli jest to na prawdę nie dużo. Dostajemy solidnie wykonane "bambuski". Nie dość, ze cieszą oko to są dobre jakościowo. Opłaca się je kupić. Jeżeli chcecie powiększyć swoją kolekcję, nie powinniście się wahać. 
Cieszę się, że skusiłam się na nie. Był to dobry wybór. 
(Szczególnie powinni się cieszyć nimi wszelcy alergicy, jak i osoby z wrażliwą cerą).


Nareszcie napisałam ten post. Chciałam wcześniej, ale przy poprzedniej próbie wysiadł mi internet i nie mogłam nic z robić. Panowie "od internetu" naprawiali usterkę i akurat trafili na moment pisania mojego postu. No cóż... Czasem tak bywa. :)
Podobają się Wam pędzelki? 

Możecie je kupić tutaj: KLIK

 (folię zdjęłam do zdjęcia z pędzelków)


Komentarze

  1. Mi się bardzo podobają, sprawdzają idealnie :) Mam je już ponad 1,5 roku i są w idealnym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie też tak się spiszą. A czym je myjesz?

      Usuń
  2. również mam pędzle z tej firmy tyle że niebieskie włosie i czarne rączki :) już ponad rok mi służą jak nie dłużej? lubię bardzo <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedne z moich pierwszych pędzli :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty