Makijaż wieczorowy - randka w ciepły wieczór

Hej! 
Moje oczy już nadają się do malowania, nie są czerwone, nie wystraszycie się, więc wzięłam się za makijaż. Miałam ostatnio problemy z powodu alergii. 
Jeżeli czytacie mój fan page na facebooku to wiece o tym. 
Jeżeli jeszcze nie polubiliście to zapraszam!
Ikonka "fb" po prawej stronie bloga przekieruje Was na stronkę.

Wracając do makijażu...
Jest on wieczorowy z odrobiną błysku. Pomieszanie burgundu, fioletu i śliwki. Do tego trochę różu żeby nie było nudno. W sam raz na letnie randki nocą! :D 
Do tego pomadka w kredce i błyszczyk w różowych, naturalnych kolorach. Róż i rozświetlacz. 
To byłoby na tyle gadania pisania. 





Kosmetyki
Cienie:
Golden Rose nr 131 
G.R nr 116 
Sleek Oh So Special burgundowy, beżowy cień oraz brązowy do brwi
jak i również w kąciku mieniący róż 
Technic electric na dolnej powiece: różowy cień

Baza pod cienie Deni Carte
Tusz Rimmel XX TREME
Eyeliner żelowy Maybelline 

Podkład W7 HD (polecam)  kolor BUFF
Korektor Kobo 
Róż Catrice
Rozświetlacz Wibo

Pomadka Kobo Professional w kredce nr 202 Natural
Błyszczyk Kobo nr 302 Delicious 

Komentarze

  1. Kolejny śliczny makijaż- pięknie wyciągnięta kreska i idealnie roztarte cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że makijaż się podoba :)

      Usuń
    2. Nawet bardzo się podoba :D Oczy wyglądają bosko :D
      Cieszę się, że Tobie podoba się efekt Fantomasa xD

      Usuń
    3. Oj tak! :D Zielona twarz bardzo mi się spodobała. :D haha

      Usuń
  2. Bardzo ładny makijaż :) Czekam na nowe posty i obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, powiem Ci, że ja właśnie przed podkładem z Bell używałam podkładu z w7 (też szklana buteleczka, czerwony korek z pompką? :D) Sprawował mi się bardzo dobrze, jednak jak na moje był jeszcze ciut za ciemny. Postawiłam na bell i naprawdę był to dobry wybór, więc polecam Ci się nim zainteresować :) W7 będę używała jak upały się zmniejszą i nic nie będzie mi spływać po twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten! Dla mnie idealny, nic z twarzy nie spływa. :) Uwielbiam go jak i Maybelline Affinitone.
      Na pewno kiedyś kupię z Bell! :)

      Usuń
  4. Bardzo ładnie. Podoba mi się zestawienie kolorów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty